اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

مصاف ایثار قم با هیئت مرکزی بدون ملی پوشان / تدابیر ایثار برای حضور پرقدرت در لیگ برتر

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از رویارویی این تیم با تیم هیئت مرکزی در نخستین بازی تدارکاتی در آستانه رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

مصاف ایثار قم با هیئت مرکزی بدون ملی پوشان / تدابیر ایثار برای حضور پرقدرت در لیگ برتر

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با اینکه نزدیک به دو ماه تا آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی مانده است اما تیم ایثار قم تمرینات خود را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است.

وی ادامه داد: شروع تمرینات تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از اردیبهشت‌ماه بوده است و تیم ما قصد دارد با تمام توان برای به دست آوردن عنوان ارزشمندتر از فصل قبل تلاش کند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان کرد: ایثار سال گذشته با غلبه بر بسیاری از تیم‌های مطرح حاضر در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و حالا به دنبال ارتقای این جایگاه است.

وی یادآور شد: تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نخواهد داشت و سعی می‌کنیم با حفظ اسکلت اصلی آن گام به فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بگذاریم اما امیدوارم در این راه مورد حمایت مسئولان استان قم واقع شویم.

خوشرفتار با اشاره به رویارویی بسکتبالیست‌های جانباز و معلول این تیم با هیئت مرکزی عنوان کرد: مسابقه ما با هیئت مرکزی در قالب یک دیدار تدارکاتی به منظور محک میزان آمادگی بازیکنان دو تیم به انجام رسید و اطلاعات خوبی از وضعیت تیم در اختیار کادر فنی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: البته این مسابقه در غیاب ملی‌پوشان و بازیکنان سرشناس تیم ایثار قم برگزار شد و بیشتر از نفراتی بهره بردیم که در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های بسکتبال با ویلچر کشور نتوانسته بودند در ترکیب اصلی تیم ایثار قم به میدان بروند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم خاطرنشان کرد: به‌زودی بازیکنان ملی‌پوش نیز به جمع بازیکنان حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ایثار قم ملحق خواهند شد ضمن اینکه ما به دنبال جذب یکی دو بازیکن جدید هستیم تا بتوانیم با قدرت بیشتر وارد لیگ برتر شویم.

وی یادآور شد: سعی کرده‌ایم کادر فنی موفق فصل گذشته را حفظ کنیم و با توافق با بازیکنان کلیدی فصل گذشته آن‌ها را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در تیم نگهداریم و از اواخر مردادماه با قدرت به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول