اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون گیلان با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آیت‌الله محمدی گلپایگانی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در اجتماع 4 هزار نفری طلاب و روحانیون گیلان سخنرانی می‌کند.

برگزاری اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون گیلان با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی

مهدی مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر ساله در مرکز استان، اظهار کرد: مراسم مذکور به پیشنهاد آیت‌الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان از ابتدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری سخنران ویژه اجتماع چهار هزار نفری طلاب و روحانیون گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت است.

مجرد زمان برگزاری گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب گیلان را 16 تیر جاری مصادف با 28 شعبان هجری قمری اعلام کرد و گفت: سخنرانانی از استان و کشور برای ارائه رهنمود به طلاب و روحانیون استان دعوت شدند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به سخنرانی آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه رشت در مراسم مذکور اشاره کرد و یادآور شد: رهنمودهای لازم به روحانیون و طلاب به منظور اعزام به مناطق مختلف گیلان و تبلیغ اسلام در ماه مبارک رمضان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در مدت یک ماه مبارک رمضان موضوع‌های مختلفی را برای مردم تبیین می‌کنند، تصریح کرد: طلاب و روحانیون موضوع‌هایی را در ماه مبارک رمضان به مردم تذکر می‌دهند.

مجرد تبیین مبانی دینی، مذهبی و اجتماعی را از جمله فعالیت طلاب و روحانیون در مناطق مختلف گیلان در ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: طلاب و روحانیون رهنمودهای مقام معظم رهبری را در ماه مبارک رمضان برای مردم هدیه می‌برند.

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول