اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

عرضه 3500 عنوان کتاب و نرم‌افزار در نمایشگاه کتاب آبادان/ تخفیف 35 تا 45 درصدی

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان از عرضه 3 هزار عنوان کتاب و 500 عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه کتاب و نرم افزار این شهرستان خبر داد.

عرضه 3500 عنوان کتاب و نرم‌افزار در نمایشگاه کتاب آبادان/ تخفیف 35 تا 45 درصدی

نوشین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاکنون در چندین شهر استان خوزستان اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کرده‌ایم و این بار نیز آبادان را برای این کار برگزیده‌ایم.

وی افزود: با هماهنگی روابط عمومی شرکت نفت آبادان به شهرستان آمده و در سالن روبه‌روی سپاه شهرستان نمایشگاه را برگزار کرده‌ایم.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان تصریح کرد: تخفیف خرید کتاب برای شهروندان آبادانی 35 درصد و برای پرسنل و کارمندان شرکت نفت 45 درصد است.

*غرفه نقاشی کودک؛ نقاشی بکشید جایزه بگیرید

وی ادامه داد: بیش از 3 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است و شهروندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف کتب مورد نیاز خود را تهیه کرده و خریداری کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بسیار بافرهنگ و خونگرم هستند و تاکنون استقبال خوبی از نمایشگاه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر کتاب، 500 عنوان نرم‌افزار آموزشی و سرگرمی نیز عرضه می‌شود و علاقه‌مندان در این زمینه نیز می‌توانند به بخش نرم افزار نمایشگاه مراجعه کنند.

ناشر انتشارات فرهنگ جامع تهران عنوان کرد: بیشترین استقبال از بخش کتب مذهبی و کودک این نمایشگاه بوده است.

*مسئولان همکاری بیشتری کنند

وی تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم کار فرهنگی را بیشتر حمایت کنند و به جای سنگ انداختن جلوی پای برگزار کنندگان اینگونه برنامه‌ها، آنها را یاری بیشتری رسانند.

احمدی عنوان کرد: نمایشگاه تا هفته آینده در شهرستان برقرار است و کودکان و نونهالان می‌توانند با مراجعه به غرفه کودک و کشیدن نقاشی، هدیه دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این نمایشگاه در بخش‌های مختلف کتاب و نرم افزار درسی و بازی، ورزشی، روانشناسی، ادبیات، زناشویی، معماری، مذهبی، ادبیات، آشپزی، بخش کودک و نوجوان، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، کتاب‌هایی با مضامین یاد و خاطره امام خمینی (ره) و انقلاب در حال ارائه خدمات است.

انتهای پیام/‌72001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول