اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

حضور 155 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 155 ناشر و نمایندگی نشر به همراه شش ناشر استانی در نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران حضور دارند.

حضور 155 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در استان کرمان چهارم تیر ماه جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: 155 ناشر و نمایندگی نشر به همراه شش ناشر استانی در 155 غرفه این نمایشگاه از چهارم تا 11 تیر به عرضه کتاب‌های خود می‌پردازند و 100 میلیون تومان بن‌کارت ویژه این نمایشگاه برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی آماده توزیع است.

سعیدی محل برگزاری این نمایشگاه را حسینیه ثارالله شهر رفسنجان اعلام و بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب، سه بخش پیامبر اعظم (ص)، بخش حضرت فاطمه (س) و بخش نمایش آثار مؤلفان رفسنجانی به عنوان سه بخش ویژه این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت، نشست مسئولان قرآنی، نشست فعالان هنر، کارگاه اقتصاد مقاومتی، نشست اصحاب رسانه و مطبوعات و برنامه هنری کودک و نوجوان به عنوان دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خبر داد.

سعیدی از افتتاح نمایشگاه کتاب ناشران ایران در رفسنجان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عصر دوشنبه سوم تیر ماه از ساعت 17 در سالن شهید زکریای رفسنجان برپا می‌شود.

وی بیان داشت: سخنرانی وزیر ارشاد، اجرای گروه سرود ناشنوایان رفسنجان، اجرای موسیقی توسط هنرمندان این شهرستان و همچنین رونمایی از تعدادی از کتب نویسندگان رفسنجانی از برنامه‌های مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب رفسنجان است.

سعیدی با اشاره به روند صدور مجوز کانون‌های آگهی تبلیغاتی ابراز داشت: کمیسیون فنی و تخصصی متقاضیان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با حضور معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان کرمان و سایر اساتید و کارشناسان در محل دفتر معاون فرهنگی با حضور 20 متقاضی برگزار شد.

وی بیان داشت: از این تعداد 10 متقاضی موفق به کسب امتیاز لازم شدند که پس از ارائه نظریه حراست در کمیته تبلیغات استان کرمان مطرح و بعد از موافقت اعضا پروانه فعالیت نامبردگان صادر می‌شود.

سعیدی گفت: آزمون متقاضیان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با حضور 22 متقاضی تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد و متقاضیانی که در این مرحله حد نصاب امتیاز لازم را به دست آورند، موفق به حضور در کمیسیون فنی و تخصصی می‌شوند.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول