اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ترم تابستان

انجمن هنرهای نمایشی همدان در رشته‌ بازیگری و نمایشنامه‌نویسی هنرجو می‌پذیرد

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دوره آموزش بازیگری و نمایشنامه‌نویسی در انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.

انجمن هنرهای نمایشی همدان در رشته‌ بازیگری و نمایشنامه‌نویسی هنرجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی استان برای ترم تابستان چهار دوره کلاس آموزشی شامل بازیگری، نمایشنامه‌نویسی، آموزش تئاتر برای خردسالان و کارگاه آموزشی برای علاقمندان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های این دوره آموزشی در دو مقطع مقدماتی و کارگاهی برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های مقدماتی بازیگری سه روز در هفته، کارگاه آموزشی هر هفته دو جلسه و کلاس نمایشنامه‌نویسی هفته‌ای شش ساعت با تدریس اساتید تحصیل کرده و پیشکسوت هنرهای نمایشی استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تأکید کرد: مدت زمان برگزاری این دوره سه ماه است و علاقمندان تا ششم تیرماه می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در این دوره ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های دوره آموزش بازیگری و نمایشنامه‌نویسی از 10 تیر آغاز خواهد شد و هیچ گونه محدودیت سنی برای ثبت نام در این کلاس‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول