اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور در قزوین پایان یافت

جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور با معرفی برگزیدگانی از استان‌های مختلف کشور در قزوین به کار خود پایان داد.

جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور در قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح امروز در سالن اجتماعات منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با شور و شعوری که مردم ایران در انتخابات به نمایش گذاشتند، حماسه دیگری ثبت شد که برندگان اصلی آن خود مردم بودند.

مهدی طاهرخانی افزود: این حرکت عظیم و خروشان مردم ایران جز با تدابیر و هدایتگری مقام معظم رهبری میسر نشد و توانست علاوه بر صحنه داخلی در میان جوامع بین‌المللی نیز غرورآفرین باشد.

این مسئول با تأکید بر نقش مؤثر قرارگاه‌های فضای مجازی و اهالی قلم در این حوزه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا زمان خلق حماسه سیاسی نشست‌های گوناگونی برگزار شد و برای کمک به مردم در انتخاب فرد اصلح برنامه‌ریزی صورت گرفت.

طاهرخانی گفت: فعالان حوزه مجازی مسئولیت سنگینی در خلق حماسه اقتصادی بر عهده دارند و باید مسئولان اجرایی و منتخبان مردم را در این راستا یاری کنند.

براساس این گزارش، در این جشنواره از 105 اثر رسیده به دبیرخانه 72 اثر به مرحله ارزیابی راه یافتند و 10 اثر برگزیده شدند.

علی‌محمد اسدی از گلپایگان، ایمان سلاجقه از کرمان، کاظم کشاورز ترک از قزوین، حسین رستمی از همدان و وهاب خدابخشی از اسلامشهر کسانی بودند که به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین اسماعیل صباغ‌ها از قزوین، عنایت‌الله کلامی‌مقدم از بویین زهرا، آیدین راضی از آبیک، محسن حسین‌خانی از بویین زهرا و محمدمهدی سلیمی از قزوین نیز به عنوان دیگر برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/77011/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول