اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

مصوبه کالای همراه مسافر تا 10 روز آینده اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مصوبه کالای همراه مسافر تا 10 روز آینده اجرایی می‌شود.

مصوبه کالای همراه مسافر تا 10 روز آینده اجرایی می‌شود

مهدی نیک‌پی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کالای همراه مسافر یکی از مواردی بود که در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای اخذ مجوز آن در آبادان و خرمشهر انجام شد.

وی افزود: در سفر اخیر دولت به استان خوزستان و در جلسه‌ای با رئیس جمهور این درخواست را از وی داشتیم و قرار شد تا مسئله پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: خوشبختانه در جلساتی که با مسئولان وزراتخانه‌های مربوطه انجام دادیم موافقت ورود کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند صادر شد.

نیک‌پی تصریح‌ کرد: این مصوبه ظرف 10 روز آینده اجرایی و عملی خواهد شد و امکان واردات کالای همراه مسافر در آبادان و خرمشهر فراهم می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از درخواست‌های ما در راستای حمایت هر چه بیشتر از صنعت‌گران آبادان و خرمشهر و تخفیف در واردات خودرو برای صنعت‌گران است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه‌ کرد: بر این اساس صنعت‌گران فعال در محدوده منطقه آزاد اروند، خودروهای پلاک اروند خود را با تخفیف 50 درصدی نسبت به سایر مردم وارد می‌کنند.

نیک‌پی در پایان گفت: ارائه تخفیفات برای حضور صنعت‌گران آبادان و خرمشهر در نمایشگاه‌های مختلف نیز از دیگر خواسته‌های ما در راستای حمایت از صنعت‌گران است.

انتهای پیام/72008/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول