اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول کانون دفاع مقدس شهرک طلائیه بندرعباس:

فیلم کوتاه داستانی «مسجد بچه‌ها» در کانون دفاع مقدس تولید می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی - هنری دفاع مقدس شهرک طلائیه بندرعباس از تولید فیلم کوتاه داستانی «مسجد بچه‌ها» در این کانون خبر داد.

فیلم کوتاه داستانی «مسجد بچه‌ها» در کانون دفاع مقدس تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، عبدالله ضیایی با اشاره به حضور اقشار و سنین مختلف به ویژه نوجوانان در مساجد اظهار داشت: در مساجد باید به گونه‌ای رفتار شود که نوجوانان ضمن احترام به اهمیت و قداست مسجد، آن را به عنوان سنگر و پناهگاه خود بدانند و با حضور مداوم و مؤثر در این مکان از نظر علمی، معنوی و اخلاقی پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: البته در این میان نباید نقش امام جماعت به عنوان رکن اصلی مسجد، خادم مسجد، والدین و سایر نمازگزاران به عنوان چند عامل تأثیر گذار فراموش شود زیرا همان طور که اخلاق نیکو موجب جذب افراد به مساجد می‌شود، برخورد سوء، ناپسند و نسجیده نیز موجب دفع و جدایی از مسجد خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی - هنری دفاع مقدس بیان داشت: اعضای این کانون با درک صحیح و آگاهی از اهمیت حضور نوجوانان در مساجد و لزوم برخورد هوشمندانه با نوجوانان، این فیلم کوتاه را تولید کرده اند که در این فیلم با نگاهی دقیق و البته با درون مایه طنز به موضوع «راه‌های جذب نوجوانان به مسجد» پرداخته می‌شود.

ضیایی، مدت زمان این فیلم را 20 دقیقه ذکر کرد و گفت: بازیگران آن نیز از میان أعضای فعال مسجد و کانون انتخاب شدند.

وی یاد آور شد: این کانون به عنوان کانون تخصصی سمعی، بصری و تبلیغات علاوه بر انجام فعالیت‌های عمومی کانون به فعالیت‌های تخصصی در این ضمینه نیز می پردازد که برگزاری یک دوره آموزش عکاسی در سال گذشته و دوره آموزش گرافیک (فتوشاپ) در تابستان امسال را می‌توان از فعالیت‌های تخصصی این کانون برشمرد.

انتهای پیام/2310/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول