اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر محتوای کارگروه معارف بنیاد فرهنگی امام هادی(ع):

خلاء مباحث تاریخی در سخنان مبلغان محسوس است

مدیر محتوای کارگروه معارف بنیاد فرهنگی امام هادی(ع) گفت: خلاء حضور مباحث تاریخی در منبرهای مبلغان حس می‌شود و ما سعی کردیم در محتوای همایش به این موضوع توجه کنیم.

خلاء مباحث تاریخی در سخنان مبلغان محسوس است

حجت‌الاسلام محمدمهدی معماریان در حاشیه همایش «ماه خدا، راه خدا» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از اواخر فروردین ماه بر اساس رسالت کارگروه معارف به تنظیم و تعیین محتوای لازم برای مبلغان و طلاب اعزام شده در ماه مبارک رمضان اقدام کردیم.

وی بیان کرد: کارگروه معارف بنیاد فرهنگی امام هادی (ع) به منظور تهیه و تعیین یک محتوای خوب و پرمغز جهت ارائه به طلاب شرکت کننده در همایش‌های «ماه خدا، راه خدا» در کشور، یک تیم 10 نفره از اساتید مجرب را به کار گرفتیم.

مدیر محتوای کارگروه بنیاد فرهنگی امام هادی (ع) اظهار کرد: محتوای جزوات و کلاس‌های ارائه شده در این همایش سه روزه برای روحانیون شرکت کننده، بر اساس نیازها و مهارت‌های لازم مبلغان و طلاب در ماه مبارک رمضان تنظیم شده است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جزوات بیان کرد: عمده رویکرد مباحث  مطرح شده از سوی کارگروه محتوای بنیاد فرهنگی امام هادی(ع) مباحث مهارتی و تاریخی است.

معماریان در ادامه افزود: چرا که مباحث تاریخی از چند منظر قابل اهتمام و توجه بیشتر است و از یک طرف بیان داستان‌ها و وقایع تاریخی و اسلامی دارای جذابیت برای عموم مردم است.

وی عنوان کرد: از طرف دیگر بسیاری از مباحث تاریخی ناب و نگفته هستند و در صورت بیان آنها حتما با یک اقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه خواهد شد.

مدیر محتوای کارگروه بنیاد فرهنگی امام هادی (ع) اضافه کرد: در امور محتوایی این همایش سعی بر آن بوده است که پیوند عمیق‌تری بین مباحث و موضوعات قرآنی و تاریخ برقرار کنیم و البته آشنایی کامل با قرآن کریم در دستور کار مبلغان و طلاب شرکت کننده قرار گیرد.

انتهای پیام/63001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول