اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای مهارت‌های لازم مبلغین در ماه مبارک رمضان

همایش ماه خدا راه خدا برگزار شد

دبیر اجرایی همایش ماه خدا راه خدا گفت: موسسه فرهنگی امام هادی(ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به منظور ارتقای مهارت‌های لازم مبلغین درماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری همایش ماه خدا راه خدا کرده است.

همایش ماه خدا راه خدا برگزار شد

حجت الاسلام علیرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: موسسه فرهنگی امام هادی(ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و به منظور ارتقای مهارت‌های لازم مبلغان در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری همایش ماه خدا راه خدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه به بحث تبلیغ و مبلغان، این همایش تخصصی ماه خدا راه خدا به مدت سه روز در اصفهان در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی این همایش اضافه کرد: در این دوره تخصصی با عنوان ماه خدا، راه خدا نزدیک به 100 خواهر طلبه و 80 برادر مبلغ، روحانی و طلبه شرکت کرده‌اند، البته حضور برای تمامی روحانیان و طلاب استان اصفهان آزاد است.

وی بیان کرد: بنا داریم تا با برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح کشور هر آنچه که مبلغان در ماه مبارک رمضان در زمان اعزام خودشان به مناطق مختلف کشوراز نظر مهارتی لازم دارند را آموزش دهیم.

مهدوی تأکید کرد: مباحث طرح شده در این همایش را می‌توان در چهار محور عبرت‌های رمضان، مناسبت‌های این ماه مبارک، مهارت‌های تبلیغ و سبک زندگی با رویکرد بندگی و اطاعت عنوان کرد.

وی بیان کرد: این مبلغان دینی در ماه رمضان محتوا و موضوعات خوب و کاربردی را در قالبی جذاب و مناسب به افراد جامعه ارائه می‌دهند.

دبیر اجرایی همایش تخصصی ماه خدا، راه خدا اذعان کرد: حجت‌الاسلام رفیعی، عطارنژاد، هاشمی گلپایگانی، معماریان، اسکندری و نیز علیرضا مهدوی در این همایش تخصصی به ایراد سخنرانی و آموزش مباحث می‌پردازند.

وی، اجرای این همایش را با همکاری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه اصفهان و گروه علمی فرهنگی امام هادی (ع) دانست و ابراز کرد: این مبلغان و طلاب پس از آموزش به مدارس، مراکز آموزشی، شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان اصفهان اعزام می‌شوند.

مهدوی در پایان یادآور شد: این همایش سه روزه ماه خدا راه خدا از امروز (هشتم تیرماه) آغاز شده و تا دوشنبه (10 تیرماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، سخنران ویژه این همایش حجت‌الاسلام رفیعی است که به بیان مهارت‌های ویژه و لازم برای مبلغان استان اصفهان می‌پردازد.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول