اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حجم 10 هزار میلیارد ریال صورت می‌گیرد

معرفی 85 فرصت سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در همایش سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد ارس از معرفی 85 طرح مطالعه شده و آماده در 10 حوزه مختلف در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران آذربایجان‌شرقی در 15 و 16 تیر ماه سال جاری خبر داد.

معرفی 85 فرصت سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در همایش سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: طرح‌های معرفی شده ارس در این همایش با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال در 10 حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت،گردشگری و خدمات، صنایع تبدیلی، انرژی، عمران و توسعه شهری و امور زیربنایی هستند.

وی تاکید کرد: چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است و در این بین منطقه آزاد ارس با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف، می‌تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران داشته باشد.

نجفی گفت: مردم آذربایجان به علت سابقه طولانی در تجارت همواره با فکر اقتصادی و دید آگاهانه نسبت به وقایع از صاحبان بزرگ صنایع در کشور هستند و امیدواریم چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری نتایج مثمر ثمر و عملیاتی خوبی داشته باشد.

خاطر نشان می‌شود در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی 12 سرمایه‌گذار ایرانی مقیم خارج و 203 میهمان داخلی و 269 سرمایه‌گذار خارجی از 19 کشور جهان حضور خواهند داشت.

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران آذربایجان‌شرقی 15 و 16 تیر ماه سال جاری در تبریز و منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول