اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

دانش‌آموزان تا 15 تیر فرصت ثبت‌نام دارند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ثبت‌نام دانش‌آموزان را به صورت اینترنتی اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان تا 15 تیر ماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند.

دانش‌آموزان تا 15 تیر فرصت ثبت‌نام دارند

ایوب نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه ابتدایی از پنجم خرداد ماه سال جاری آغاز شده است اظهار کرد: ثبت‌نام از دیگر پایه‌های تحصیلی دانش‌آموزان از 16 خرداد امسال آغاز شده است.

وی ثبت‌نام تمام پایه‌های تحصیلی دانش‌آموزان را تا 15 تیر ماه جاری اعلام کرد و افزود: اولیا زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان تا زمان مذکور را فراهم کنند و پس از مهلت تعیین شده ثبت‌نام از دانش‌آموزان انجام نمی‌شود.

نجف‌زاده با بیان اینکه امسال ثبت‌نام از دانش‌آموزان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزانی که تجدید آوردند، انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بر موضوع‌های اعلام شده برای ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط اولیا تاکید کرد و گفت: امسال محدوده‌بندی مدارس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام می‌شود و اولویت ثبت‌نام با دانش‌آموزان محدوده هر مدرسه است.

وی با اشاره به اینکه اخذ شهریه در مدرسه‌های دولتی طبق تمایل اولیای دانش‌آموزان دریافت می‌شود، بیان کرد: مدرسه‌های دولتی در طول سال تحصیلی هیچ‌گونه وجهی دریافت نمی‌کنند و اولیای دانش‌آموزان در صورت تمایل می‌توانند مبلغی را به مدارس پرداخت کنند.

نجف‌زاده پرداخت شهریه در مدارس خاص شامل مدرسه‌های سمپاد، نمونه‌های دولتی و شاهد را اجباری دانست و خاطرنشان کرد: مدارس مذکور طبق دستورالعمل‌های مربوطه نرخ شهریه را تعیین می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ثبت‌نام در مدارس خاص مانند سمپاد و نمونه‌های دولتی را طبق آزمون از دانش‌آموزان عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان در مدارس شاهد براساس امتیازی که به آنها تعلق می‌گیرد، ثبت‌نام می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیر انتفاعی براساس دستورالعمل‌های وزارتخانه دریافت می‌شود، اظهار کرد: مدارس غیر انتفاعی طبق دستورالعمل‌های مذکور مجاز هستند نسبت به اخذ شهریه در زمان ثبت‌نام اقدام کنند.

نجف‌زاده به شکایت اولیا درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: اولیای دانش‌آموزان می‌توانند به ستادهای ثبت‌نام در تمام اداره‌های آموزش و پرورش گیلان مراجعه کنند ضمن اینکه می‌توانند با شماره تلفن 3224876-0131 اداره کل آموزش و پرورش استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول