اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی:

فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنند

عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی در دیدار با دبیر و مدیران جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار شرق استان تهران گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر ، راه شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنند.

فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار شرق استان تهران، محمد حقانی صبح امروز در دیدار با دبیر و مدیران جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار شرق استان تهران با تشکر از فعالیت‌های جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: ما در قبال جامعه ایثارگری کشور تعهد داریم و با همه توان باید در خدمت جامعه ایثارگری باشیم.

عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی با بیان اینکه باید از پتانسیل همه گروه‌ها در راستای تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری استفاده کنیم، افراط و تفریط را یکی از معضلات اداره جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند تا روحیه جهاد در نزد جوانان نهادینه شود، اذعان داشت: کشوری که تصمیم جدی برای ارائه الگوی حکومتی گرفته است باید جوانانی جهادگر در عرصه علم، صنعت و سایر حوزه‌ها داشته باشد.

حقانی، یکی از راه‌های تقویت قدرت نرم کشورمان را اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه دانست که موفقیت در این عرصه می‌تواند آب سردی بر خاکستر نظام‌های غربی باشد.

وی در ادامه افزود: پدران شما در جبهه‌های جنگ تلاش و مجاهدت‌های زیادی کردند و اکنون شما در ابعاد فرهنگی و اجتماعی پرچم کار و تلاش و مجاهدت را در دست گرفته‌اید.

عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی ادامه داد: مواظب باشید تفرقه بین شما ایجاد نکنند و از زیربنای فکری کمک همدیگر باشید و همیشه از خط فکری مقام معظم رهبری پیروی کنید. این کار بزرگ شما عین تفسیر قرآنی مصداق چنگ زدن به ریسمان الهی است و امروز شما فرزندان شاهد و ایثارگر هستید که باید راه شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس که خون بهای نظام اسلامی است را حفظ کنید.

وی بیان داشت: شهدا از سر عشق برای رضای خدا هستی خود را تقدیم این انقلاب کردند که امروزه اگر فرزندان شاهد نخواهند در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور داشته باشند روند کار با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد. کار شما احتیاج به فرهنگ سازی و الگوسازی اسلامی در همه عرصه‌ها دارد و باید مانند پیکره بسیج که الگوی اسلامی و حریم ولایت در آن پر رنگ است حرکت کنید.

حقانی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه در زمینه‌های فرهنگی و هنری از جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر، ابراز داشت: ما حمایت لازم را از این جمعیت می‌کنیم تا پرچم شهدا که توسط فرزندان شهدا و ایثارگر در این جمعیت برافراشته شده ماندگار باشد.

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار شرق استان تهران در ابتدای این دیدار با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و اعیاد شعبانیه، بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این جمعیت را توضیح داد و با بیان اینکه تلاش جمعیت حرکت در راستای نیازمندی‌های جامعه بوده، یادآور شد: وقتی کار تأثیر‌گذاری در جامعه صورت می‌گیرد، در اسرع وقت دشمنان نظام به آن واکنش نشان می‌دهند. سال پیش بارها شاهد حملات تبلیغاتی دشمنان و شبکه‌های رسانه‌ای آنها علیه جمعیت بودیم که این نشان‌دهنده حرکت صحیح جمعیت است.

محمد فتحی گفت: پس از گذشت چهار سال از فعالیت‌های جمعیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور و همچنین شناخت استعدادها و توانمندی‌های اعضای جمعیت سمت‌های جدید به افراد مورد نظر ابلاغ شد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با توانمندسازی نیروها و مقابله با تهدیدهای دشمنان، تحول، نوآوری و به کارگیری نیروهای متخصص را نقشه راه جمعیت دانست و افزود: کشور و جهان در برهه های حساسی به سر می برند و باید نیروهای انقلابی و حزب اللهی در هوشیاری کامل باشند تا بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را به نحو احسن و در زمان مناسب انجام دهند و این امر مگر با به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص محقق نخواهد شد.

فتحی عنوان کرد: امروز به حول و قوه الهی و به مدد انفاس قدسیه شهدای والامقام، جمعیت گام های بلندی در چشم‌انداز پیش‌بینی شده برداشته و خود را برای تحولی بزرگ آماده میکند تا همان‌گونه که شهدای عزیز منشاء تحول عظیم در کشور و جهان شدند، بتواند نقش خود را در این برهه حساس به خوبی ایفا کند.

وی همچنین روند حرکتی جمعیت را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مهمترین هدف جمعیت، تربیت مدیرانی توانمند، ارزشی و ولائی است که این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد و ورامین نخستین شهرستان غیر مرکزی در کشور است که دفتر جمعیت در آن تاسیس شده است.

فتحی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جامعه برای توسعه پایدار نیازمند الگو و تفکر است گفت: مقام معظم رهبری بارها در دیدارهای خود خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت های اصلی مسئولین عنوان کرده‌اند و به حق می‌توان فعالیت مدیران شهرداری را مصداقی برای تحقق بیانات رهبری دانست.

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شرق استان تهران با تأکید بر اینکه مدیریت کلان کشور نیازمند برنامه و در مرحله بعد مدیران اجرایی قوی است، گفت: باید هدف همه مسئولان و مدیران تحقق آرمان های انقلاب اسلامی باشد و نباید اجازه داد تا اهداف جزئی و جناحی مانع تحقق اهداف متعالی نظام شود.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر به رسم سپاس از فعالیت‌های محمد حقانی عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی در پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به ایشان اعطاء شد.

این گزارش حاکی است، محمد فتحی دبیر، علی اکبر الماسی‌نیا شهردار ارجمند، حسین ابویسانی مدیر روابط‌عمومی، وحید عطایی مشاور فرهنگی، ظفر مشاور عمرانی، علی تهرانی بازرس جمعیت و اصغر تبریزی مدیر دفتر جبهه حامیان ولایت با محمد حقانی، عضو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دیدار کردند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول