اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

اجرای 9 پروژه مدرسه‌سازی در عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: 9 پروژه مدرسه‌سازی در حوزه آموزش و پرورش عسلویه در دست اجراست.

اجرای 9 پروژه مدرسه‌سازی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با تبریک خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد اظهار داشت: مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات در واقع به نظام رأی دادند.

این مسئول یادآور شد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: 9 پروژه مدرسه‌سازی در حوزه آموزش و پرورش عسلویه در حال اجراست که این تحولی بزرگ در تعلیم و تربیت عسلویه است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس بر اجرای طرح کلاس‌های اوقات فراغت و طرح هجرت تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراها با آموزش و پرورش و ناحیه بسیج سپاه عسلویه در اجرای هر چه بهتر این طرح‌ها همکاری و همراهی داشته باشند.

احمدی ابراز امیدواری کرد با استقرار فرمانداری قطار پیشرفتی که در حوزه آموزش و پرورش عسلویه به راه افتاده سرعت بیشتری بیابد.

علی شریف‌نژاد معاون مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز گزارشی از اجرای پروژه‌های مدرسه سازی در منطقه و روند پیشرفت آنها ارائه داد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح هجرت و کلاس‌های اوقات فراغت در سال گذشته، برنامه‌های امسال آموزش و پرورش برای اجرای این دو طرح در سال جاری را ارائه کرد.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول