اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد

دیدار مردمی اعضای شورا در مناطق 3 گانه شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در مناطق سه‌گانه شهرداری برگزار می‌شود.

دیدار مردمی اعضای شورا در مناطق 3 گانه شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: دوشنبه هر هفته اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با شهروندان قزوینی در راستای رفع مشکلات آنان دیدار مردمی داشتند.

وی اضافه کرد: از آنجا که در این دیدارها بیشتر مشکلات مردم مربوط به مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین می‌شد، دیدار مردمی در مناطق شهرداری تشکیل می‌شود تا به مشکلات مردم بیشتر رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: قبل از اینکه شهروندان قزوینی در جلسه دیدار مردمی با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین حضور یابند، باید فرم‌های مربوط به طرح مشکلات را پر کنند تا مدیر مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین این فرم‌ها را قبل از تشکیل این جلسه مطالعه کند و به این ترتیب مشکلات مردم در روز دیدار مردمی با کیفیت بهتری برطرف شود.

ظاهری اذعان کرد: جلسه دیدار مردمی با اعضای شورا در مناطق سه‌گانه شهر قزوین در دو ماه پایانی مرحله سوم شورای اسلامی با حضور سه تن از اعضای این شورا برگزار می‌شود و در دوره چهارم با حضور چهار تن از اعضا این کار ادامه می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه چنین دیدارهای مردمی در مناطق سه‌گانه در دوره نخست شورای اسلامی تشکیل شده بود، اظهار داشت: این اقدام نتایج بهتر، شفاف‌تر و مناسب‌تری در رفع مشکلات مردم داشته است که باید دوباره این اقدام در ماه‌های پایانی دوره سوم و نیز در طول دوره چهارم شوراها صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین به شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب در هفتم تیر ماه با طراحی توطئه دشمنان اسلام اشاره و عنوان کرد: این اقدام خباثت این دشمنان را افزایش داد و همچنین موجب تداوم ارزش‌های اسلامی نسبت به گذشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در رفع مشکلات کشور، گفت: ایشان مشکلات نظام اسلامی را با مدیریت و بصیرت والا برطرف می‌کنند تا این نظام در مسیر توسعه و پیشرفت با سرعت چشم‌گیری حرکت کند.

وی اذعان کرد: مسئولان نظام باید با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلات شهری و کشوری را به خوبی برطرف کنند تا دغدغه‌های قشرهای مختلف جامعه در این نظام برطرف شود.

انتهای پیام/77009/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول