اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری

100 جوان متخصص در مراکز دولتی و خصوصی مشغول به کار شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد 100 جوان متخصص و دارای ظرفیت کار را در مراکز دولتی و غیر دولتی مشغول به کار کرد.

100 جوان متخصص در مراکز دولتی و خصوصی مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی (ره) خراسان شمالی، علیرضا مرادی به مهم‌ترین رویکرد این نهاد که توانمندسازی خانواده‌های دارای پتانسیل اشتغال است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه این نهاد در سال‌های اخیر با ارائه تسهیلات اشتغال سعی دارد خانواده‌ها را در وضعیت اقتصادی مطلوب قرار دهد تا از چرخه حمایتی خارج کند، در عین حال از طریق کاریابی، افراد مستعد با تخصص بالا را شناسایی می‌کند و آن‌ها را با معرفی به مراکز دولتی و غیر دولتی مشغول به کار می‌کند.

وی همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال به خانواده‌های زیر پوشش گفت: طی سه ماهه ابتدای سال برای 574 خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد شغل ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: همه ساله تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت با اجرای طرح و دریافت وام خوداشتغالی توانمند می‌شوند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد از جمله محورهای فعالیت‌های این نهاد را شکل داده است، تصریح کرد: هدف از اشتغال‌زایی مددجویان توانمند سازی جامعه هدف و سوق دادن آن‌ها به سمت کسب استقلال اقتصادی است.

مرادی خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته امداد نسبت به بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغال نیز اقدام می‌کند.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول