اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جدی‌تر تلاش کنند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید به صورت جدی توسط مسئولان دنبال شود تا به مرحله بهره‌برداری برسند.

مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جدی‌تر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، موید حسینی‌صدر صبح امروز در جلسه ساماندهی و آسفالت محور جاده خوی ـ فیرورق که در سالن جلسات فرمانداری خوی تشکیل شد، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را با جدیت دنبال می‌کنیم و از پیمانکاران و مجریان این طرح‌ها خواسته‌ایم که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده طرح‌های خود را اجرایی کنند.

وی به ضرورت نظارت بر کیفیت کارها و پروژه‌های در حال ساخت، تاکید کرد و افزود: نباید به هیچ عنوان کیفیت مطلوب پروژه‌ها فدای شتاب و سرعت شود.

حسینی‌صدر با اشاره به لزوم تکمیل هرچه سریع آسفالت جاده فیرورق، افزود: مسائل و مشکلات آسفالت مسیر جاده خوی - فیرورق با جدیت پیگیری می‌شود، زیرا این جاده در تعاملات اقتصادی تاثیر زیادی دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اشاره کرد و اظهار داشت: سرفصل‌های این عنوان و راهکارهای عملی کردن این موضوع‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد، با تهیه هزینه قیر توسط اداره راه و شهرسازی، سایر موارد توسط ادارات راه و شهرسازی و شهرداری‌های خوی و فیرورق با مساعدت فرماندار این شهرستان تامین شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول