اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در 7 وزن

برترین خردسالان کشتی‌گیر قم معرفی شدند

پیکارهای کشتی قهرمانی استان قم در رده‌های سنی پایه با معرفی نفرات برتر مسابقات کشتی رده سنی خردسالان به پایان رسید.

برترین خردسالان کشتی‌گیر قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی طی سه روز گذشته محل برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی رده‌های سنی پایه استان قم و پذیرای جمعیت زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی بود.

هیئت کشتی استان قم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی پایه قم را در اوزان مختلف در دو رده سنی خردسالان و نونهالان برنامه‌ریزی و برگزار کرد و بعد از معرفی چهره نفرات برتر رشته کشتی آزاد، این مسابقات با شناسایی برترین‌های کشتی فرنگی به کار خود پایان داد.

بسیاری از کشتی‌گیران با حضور اعضای خانواده خود در این مسابقات کشتی می‌گرفتند زیرا والدین کشتی‌گیران نیز به هنگام برگزاری رقابت‌ها در سالن حضور داشتند تا فرزندان آنها با روحیه‌ای مناسب‌تر در مقابل حریفان قرار بگیرند.

شرکت کنندگان در مسابقات کشتی فرنگی رده سنی خردسالان قم در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان 29، 32، 35، 38، 42، 47 و 53 کیلوگرم بر روی دو تشک با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه نفرات برتر شناسایی و معرفی شدند.

قضاوت در رقابت‌های این رده سنی نیز بر عهده داوران جوان کشتی قم بود و بدون اینکه اعتراضی نسبت به نحوه داوری‌ها از سوی کشتی‌گیران اتفاق بیافتد، این رقابت‌ها با کیفیتی مطلوب از نظر کمی و کیفی در مجموعه ورزشی تختی قم برترین‌های خود را شناخت.

در وزن 29 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی رده سنی خردسالان قم هادی آرزومند بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، این در حالی است که در وزن 32 کیلوگرم محمد جانقلی حریفان را از پیش رو برداشت و به مقام نخست دست پیدا کرد.

در وزن 35 کیلوگرم این دوره از پیکارها عنوان نخست و مقام قهرمانی به امیر عبدی رسید، ضمن اینکه در پایان پیکارهای جذاب و نزدیک وزن 38 کیلوگرم این علیرضا خرمی بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و قهرمان این وزن لقب گرفت.

در وزن 42 کیلوگرم نیز کشتی‌های جذابی برگزار شد و سرانجام این محمدمهدی اسدی بود که با عبور از رقبای مطرح خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد در حالی که در وزن 47 کیلوگرم محمدرضا سلطانی عنوان نخست را به دست آورد و سرانجام در وزن 53 کیلوگرم امیرمهدی عسگری توانست با شکست حریفان به مقام قهرمانی برسد و بدین ترتیب برترین‌های اوزان مختلف این رقابت‌ها معرفی شدند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول