اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 58 و 76 کیلوگرم

فرنگی‌کاران نوجوان قم مسافر مسابقات آسیایی مغولستان شدند

دو فرنگی‌کار قمی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در ترکیب تیم ملی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

فرنگی‌کاران نوجوان قم مسافر مسابقات آسیایی مغولستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز یکی از تیم‌های مدعی شرکت کننده در این دوره از پیکارها خواهد بود.

ایران از زمانی که مسابقات کشتی قهرمانی آسیا نخستین دوره خود را تجربه کرد تاکنون همواره یکی از مدعیان سرسخت و همیشگی کسب عنوان قهرمانی قاره کهن بوده و این ادعای قهرمانی و احاطه بر کشتی آسیا را در تمام رده‌های سنی نشان داده است.

قهرمانی‌های متوالی کشتی‌گیران کشورمان در رده‌های سنی مختلف مسابقات آسیایی در دوره‌های گذشته، اکنون انتظارات را از ملی پوشان کشتی فرنگی در آستانه پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا بالا برده است و به همین خاطر تیم ملی قصد دارد با بهترین‌های حال حاضر کشتی فرنگی کشور در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها حضور یابد.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای اعزام تیمی پرقدرت به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور در زمستان سال قبل تاکنون هفت ماه است که به صورت مستمر برای آماده سازی این تیم تلاش می‌کنند.

این در حالی است که بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور تاکنون چندین انتخابی درون اردویی نیز از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان برای کشتی‌گیران حاضر در اردوهای تیم ملی برگزار شده تا از بین نفرات اردونشین برترین‌ها انتخاب شوند.

نکته جالب توجه این است که از همان ابتدا به واسطه درخشش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور چهار کشتی‌گیر در اردوهای تیم ملی نوجوانان حضور داشته‌اند و تا مرحله نهایی این اردو نیز در کنار سایر ملی پوشان حضور دارند.

مهدی مرادحاصلی، مهدی ابراهیمی، محمدجواد رضایی و علیرضا فتاحی منش در اوزان 42، 58، 76 و 85 کیلوگرم ملی پوشان کشتی فرنگی قم در ترکیب تیم ملی نوجوانان هستند و از بین آنها دو نفر راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهند شد.

از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2013 که مرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور مغولستان به انجام می‌رسد در حالی مشخص شد که در وزن 58 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و در وزن 76 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول