اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

لزوم حمایت از واحدهای صنعتی در فارس

نماینده مردم شیراز با اشاره به لزوم پیگیری و حل مسائل صنعتگران فارس، گفت: اگر مشکل تولید و صنعت حل شود بسیاری از ناهنجاری‌ها در این استان حل می‌شود.

لزوم حمایت از واحدهای صنعتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ضرغام صادقی در بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز، اورژانس و مرکز درمانی و دانشگاه علمی کاربردی بخش صنعتی این شهرک، اظهار داشت: باید نهایت کمک، خدمت و حمایت را از سرمایه‌گذاران و تلاشگران عرصه صنعت انجام دهیم.

وی با تقدیر از صنعتگران برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید بیان کرد: نباید برخی برخوردهای نادرست باعث درجا زدن این بخش شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: باید از واحدهای صنعتی حمایت کرد تا شاهد رشد سرمایه‌گذاری در فارس و توسعه صنعتی این استان باشیم.

همچنین در جلسه مشترک صادقی با مسئولان شهرک صنعتی شیراز، مقرر شد به منظور هموار کردن جاده‌ روستای گچی از توابع مرکزی شیراز به سمت شهرک صنعتی، اعتبارات و امکانات ساخت جاده ورودی که از این روستا می‌گذرد، توسط بخشداری مرکزی شیراز، شهرک صنعتی این شهر و اداره کل راه و شهرسازی فارس فراهم شود.

ایجاد و توسعه فضای آموزشی و رفاهی

وی همچنین بر ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، رفاهی و آموزشی ویژه کارکنان از جمله توسعه دانشگاه علمی کاربردی، فضای سبز شهرک و .. تاکید کرد و قرار بر این شد تا تمهیداتی برای اختصاص اعتبارات لازم صورت گیرد.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی شیراز یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین شهرک‌های صنعتی استان فارس است که در شرق این شهر در جاده شیراز – فسا -فیروزآباد واقع شده‌ است.

شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیش از 840 واحد صنعتی فعال از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول