اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

واحدهای صنعتی موفق حمایت شوند

استاندار آذربایجان غربی گفت: باید واحدهای صنعتی موفق حمایت شده و در راستای توسعه واحد صنعتی تراکتورسازی ارومیه تلاش شود.

واحدهای صنعتی موفق حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در آئین بازدید از واحد صنعتی تراکتورسازی ارومیه، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید در راستای توسعه و تجهیز این واحد صنعتی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی فعالیت‌های چشم‌گیری را در سال‌های اخیر داشته است، افزود: این ظرفیت در عوامل آن وجود دارد که برای بسط دامنه فعالیت‌های شرکت اقدام کنند، که برای محقق شدن این امر باید از حمایت مسئولان برخوردار شوند.

جلال‌زاده بر لزوم شناسایی و اولویت‌بندی طرح‌های مختلف صنعتی، تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های اجرایی که در امور مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند، در راستای شناسایی پروژه‌های مختلف صنعتی و حمایت از آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: بعد از این که طرح‌ها اولویت‌بندی شدند، برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شوند، تا به این ترتیب از فعالان بخش خصوصی در حوزه اقتصاد حمایت به عمل آید، از طرف دیگر باید از ظرفیت‌های مراکز علمی و دانشگاه‌های صنعتی استان نیز بهره گرفته شود.

جلال‌زاده بر لزوم پشتیبانی از واحدهای تولیدی موفق، تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در راستای توسعه این مرکز صنعتی در استان اقدام کرده، واحدهایی که موفق بوده و در اشتغال‌زایی تاثیر داشته‌اند یاری کنند.

شرکت تراکتورسازی ارومیه در چهار خط مونتاژ فعالیت می‌کند و با وجود تحریم‌ها، توانسته است تراکتور 950 را به عنوان یک محصول کاملا ایرانی تولید کند، این شرکت 10 نوع تراکتور تولید می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول