اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پایش و نظارت اداره حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی خبر داد

پایش واحدهای صنعتی آذربایجان غربی از نظر آلایندگی

معاون پایش و نظارت اداره حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: واحدهای صنعتی آذربایجان غربی از نظر آلایندگی مورد پایش قرار می‌گیرند.

پایش واحدهای صنعتی آذربایجان غربی از نظر آلایندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پرویز آراسته یکشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت روز جهانی محیط زیست که با حضور معاون پایش و نظارت، رئیس محیط زیست انسانی، کارشناسان سازمان حفاظت از محیط زیست و کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت گاز آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای صنعتی آذربایجان غربی از نظر میزان آلایندگی محیط زیست مورد پایش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر این موضوع در آذربایجان غربی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است، افزود: به منظور تعیین میزان آلایندگی محیط زیست توسط واحدهای صنعتی استان، سیستم پایش آنلاین در برخی واحدهای صنعتی استان نصب شده است.

معاون پایش و نظارت اداره حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بر این اساس میزان آلایندگی هوا توسط این واحدها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که میزان آلایندگی واحد صنعتی از حد استاندارد بیشتر باشد باید آن واحد نسبت به تعمیر و یا تغییر ماشین‌آلاتی که به‌کار می‌برد اقدام کند.

وی در ادامه خواستار همکاری بیش‌تر مردم، سازمان‌ها و واحدهای تولیدی با این اداره شد و تصریح کرد: در راستای رسیدن به استانداردهای زیست محیطی ضروری است تمام اقشار مردم دست به دست هم داده و برای داشتن محیطی سالم و بانشاط تلاش کنند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول