اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

غرب با ریسمان پوسیده وهابیت هلاکت خود را رقم می‌زند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: غرب با ریسمان پوسیده تفکر و اندیشه وهابیت خود را به مهلکه نابودی کشانده است چرا که تفکر وهابی و سلفی به هیچ کس رحم نمی‌کند.

غرب با ریسمان پوسیده وهابیت هلاکت خود را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در همایش بصیرت‌افزایی فرهنگیان ناحیه یک اردبیل در سالن ولایت این شهر اظهار داشت: فرقه وهابیت در صدد آن است تا جنگ اسلام و صهیونیسم را به جنگ شیعه و سنی تبدیل کند تا به هر نحو در جهان اسلام تشنج و نابسامانی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: وهابیت با حمایت کشورهای عربی، منطقه آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی به هر جنایتی در سوریه، عراق، پاکستان و بسیاری از کشورها دست می‌زند اما جای تأسف این جاست که مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت هولناک سکوت اختیار کردند.

عاملی با یادآوری اینکه وهابیت با عقاید انحرافی و فریب‌دهنده خود در صدد دسیسه علیه امت اسلامی است، خاطر نشان کرد: در کمال تأسف و تأثر شاهد آن هستیم که برخی از علما و افراد به اصطلاح روشنفکر در کشورهای مختلف نظیر مصر و سوریه در دام این فریبکاران افتاده‌اند و به کشتار انسان‌های بیگناه حکم صادر می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه اضافه کرد: اگر کشورهای اسلامی به ویژه مصر حواس خود را در بیرون راندن گروه‌های تکفیری به ویژه سلفی‌ها و وهابی‌ها عملی نکند قطعاً این بلای شوم و خطرناک دامن اخوان المسلمین، احزاب و گروه‌های دیگر را می‌گیرد که از همین رو باید به هوش بود و اجازه نداد دشمن قدم از قدم بردارد.

وی بیان کرد: در برابر این هجمه سنگین استکبار جهانی باید خود را به عناصر بصیرتی، معرفتی، آگاهی و شناخت عمیق مجهز کنیم و اجازه ندهیم دشمن در زمین ما بازی کند.

عاملی از معلمان و فرهنگیان دلسوز خواست صیانت از دین الهی و ترویج اندیشه‌های سالم را در دستور کار خود قرار دهند چرا که در برابر حرکت وهابی‌ها و سلفی‌ها وظیفه ماست تا چهره دین را نیکو جلوه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل همچنین در دیدار جمعی از دانشجویان و بسیجیان در اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با مجهز شدن به فناوری‌های جدید و توانمندی‌های علمی جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و ضرورت دارد به این شایستگی‌ها افتخار کنیم.

عاملی توجه به سه اصل بصیرت‌افزایی، علم اعتقادی و اخلاقی و داشتن عنصر ولایتمداری را خطاب به دانشجویان و جوانان یادآور شد و افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر باید در سنگر دفاع از اسلام و حقانیت آن حاضر باشیم و اجازه ندهیم دشمنان بیش از هر زمان دیگر تفکر و اندیشه سالم جوانان ما را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند.

انتهای پیام/62001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول