اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

دولت مصر باید پاسخگوی جنایت وهابیون باشد

امام جمعه سمیرم گفت: دولت مصر مسئول است و باید جوابگوی جنایت خونین وهابیون باشد و این‌گونه اقدامات وحشیانه و شرارت‌های کور سیاست جنایتکارانه صهیونیست‌ها و در رأس آن آمریکا است.

دولت مصر باید پاسخگوی جنایت وهابیون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم به تشریح فلسفه و وجود و غیبت امام زمان(عج) پرداخت و اظهار داشت: امام زمان(عج) واسطه فیض الهی است و خداوند رحمت خود را به واسطه آن امام معصوم نازل می‌کند.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها، کشتار بی رحمانه  مصری‌ها توسط وهابیون و سلفی‌ها را محکوم کرده و افزود: سلفی‌های بی رحم و خون خوار با حمله به مراسم میلاد امام زمان (عج) در مصر چندین تن از پیروان اهل بیت(ع) را به جرم اینکه شیعه هستند را به قتل رساندند.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه دوست داشتن و محبت اهل بیت از دستورات اسلام است، تصریح کرد: بر اساس وعده‌ای که خداوند در قرآن داده هرکس که مسلمانی را به قتل برساند اهل جهنم است و غضب خدا را خریده و او ملعون است و وهابیون و عاملان این جنایت به حکم این آیه اهل جهنم هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه دولت مصر مسئول است و باید جوابگوی این جنایت خونین بار باشد اذعان کرد: این‌گونه اقدامات وحشیانه و شرارت‌های کور سیاست جنایتکارانه صهیونیست‌ها و در رأس آن آمریکا است که جز نتیجه منفی چیزی دیگری برای تروریست‌ها ندارد.

موسوی خاطرنشان کرد: شجره امامت و ولایت آبیاری می‌خواهد و یقیناً شهادت این شیعیان مایه افتخار و سند مظلومیّت و حقانیّت آن شیعیان و اسلام است و درخت اسلام تنومندتر می‌شود.

وی همچنین  با اشاره به سالروز حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش گفت: قوه قضاییه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت و امام خمینی(ره) از وی به عنوان یک امت یاد کردند.

امام جمعه سمیرم اضافه کرد: منافقین و کوردلان انقلاب که چشم دیدن این انقلاب و اتحاد ملت ایران و دولت را نداشتند، دست به ترور شخصیت‌های انقلابی می‌زدند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان و عوامل فتنه گمان می‌کردند با دست زدن به این جنایت و به شهادت رساندن تعدادی از عوامل اجرایی، انقلاب اسلامی از بین می‌رود، اما می‌بینیم اکنون این انقلاب بیش از گذشته بر خشم و نفرت خود از دشمنان نظام افزوده است.

وی همچنین به سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس و کشتن 298 مسافر هواپیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: سرنگونی هواپیمای ایرباس اوج خباثت دشمنان نظام را نمایش گذاشت.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول