اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

زیرساخت‌های فراهم شده در بخش نیرو موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود

وزیر نیرو گفت: زیرساخت‌های فراهم شده در بخش تامین نیروی استان زنجان، به جذب سرمایه‌گذار کمک شایان توجهی می‌کند.

زیرساخت‌های فراهم شده در بخش نیرو موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید نامجو ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به افزایش راندمان کارها در طی دو دولت نهم و دهم اظهار داشت: هماهنگی بین اعضای این دولت‌ها از مهم‌ترین تفاوت‌های این دولت‌ها با سایر دولت‌ها است.

وی رئیس جمهوری را مرجع حل اختلافات موجود در بین اعضای دولت‌های نهم و دهم اعلام کرد و افزود: دلیل موفقیت و بالا بودن راندمان کار در این دولت‌ها همدلی و هماهنگی بوده است.

وزیر نیرو به احداث 67 سد در طول عمر دو دولت نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: این تعداد سد به اندازه تمام سدهای ایران در طول تاریخ است.

نامجو میزان جذب سرمایه را در بخش تامین نیرو اعم از آب و برق جالب توجه دانست و افزود: تهاتر و سایر توافقات موجب جذب سرمایه قابل توجهی در این دو بخش طی عمر این دو دولت شده است.

این مسئول سد تالوار را یکی از سدهای خوب کشور دانست و اضافه کرد: هر چند این سد فعلاً در این مرحله آبگیری می‌شود، ولی تا مرحله راه‌اندازی زمان خاصی باقی نمانده است.

وزیر نیرو به جذب منابع مالی از طریق اوراق مشارکت در احداث سد تالوار اشاره کرد و گفت: این سد توان ذخیره‌سازی 500 میلیون متر مکعب آب را دارد.

وی ادامه داد: سد تالوار به تامین آب آشامیدنی استان همدان و همچنین آب مورد نیاز بخش کشاورزی استان‌های زنجان و کردستان کمک شایان توجهی می‌کند.

نامجو با مطلوب دانستن وضعیت استان زنجان به لحاظ احداث نیروگاه متذکر شد: با راه‌اندازی سدها و نیروگاه‌های در دست احداث، استان هیچ مشکلی در تامین برق نخواهد داشت.

این مسئول در پایان تاکید کرد: زیرساخت‌های انجام شده در بخش تامین نیرو، به جذب سرمایه‌گذار کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول