اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته قوه قضاییه صورت گرفت

آزادی 7 زندانی در ملایر

در جریان بازدید رئیس دادگستری و مسئولان قضایی ملایر از زندان این شهرستان هفت نفر از مددجویان ملایری آزاد و به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

آزادی 7 زندانی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان همدان  حجت‌الاسلام قربانی، رئیس دادگستری به همراه «علی صیادی» دادستان و جمعی از قضات ملایر از زندان این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار که «محمد بیات» رئیس زندان ملایر بازدیدکنندگان را همراهی می‌کرد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه‌های مختلف  در این مجموعه پرداخت و بازدیدکنندگان با خدمات زندانبانی اسلامی در عرصه اصلاح و تربیت آشنا شدند.

این بازدید در راستای برنامه‌های خاص هفته قوه قضائیه و به منظور تعامل بیشتر با دستگاه قضا و همزمان با حضور مجموعه قضایی در زندان ملایر طرح‌ریزی و اجرا شد.

رئیس دادگستری شهرستان ملایر در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگو با مددجویان حوزه قضایی، هدف از  این بازدید را رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان و تکریم از آنان عنوان کرد و گفت: با بازدید از زندان ملایر در صدد هستیم تا ضمن بررسی مشکلات قضائی با ارائه راهکاری مناسب نسبت به اجرای سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر کاهش آسیب رفتارهای پر خطر مددجویان و جمعیت کیفری موفق عمل کنیم.

رئیس دادگستری ملایر و هیئت همراه همچنین در جمع مددجویان قرآنی نیز حضور یافتند و مددجویان با  اجرای مراسم جمع‌خوانی قرآن نظر بازدیدکنندگان را جلب کردند.

در این بازدید دادستان ملایر ضمن اعطای پنج روز مرخصی تشویقی به مددجویان قرآنی، در سخنانی مددجویان را به رعایت تقوا و توبه از رفتار گذشته خواند و خطاب به مددجویان افزود: در دوران حبس از فرصت فراهم شده نهایت استفاده را ببرید و با شرکت در کلاس‌های آموزشی بویژه دوره‌های آموزشی قرآن کریم شخصیت گذشته خود را بازسازی و سعادتمندانه به جامعه بازگردند.

رئیس زندان ملایر نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس و قضات شهرستان ملایر در جمع مددجویان، رعایت حقوق اجتماعی و انسانی مددجویان و مهیا کردن محیطی سالم و بهداشتی را از وظایف زندان برای اصلاح و تربیت عنوان کرد و بر توسعه تعاملات فی ما بین دستگاه قضایی و امور زندان‌ها با هدف تحقق اهداف عالی دستگاه قضائی پیرامون اصلاح رفتار و اندیشه مددجویان تاکید کرد.

در این دیدار هفت نفر از مددجویان با کمک‌های مالی خیرین و آزادی پایان حبس به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

انتهای پیام/89007/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول