اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تزریق به پروژه‌های ملی استانی

23 میلیارد ریال برای پروژهای عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی متعلق به پروژه‌های ملی توسط کمیته تخصیص، میان پروژه‌های مربوطه توزیع شده است.

23 میلیارد ریال برای پروژهای عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان این مطلب گفت: این تخصیص اعتبار متعلق به پروژه‌های ملی استانی است که میزان و نحوه توزیع آن توسط مرکز ابلاغ شده است.

وی در این نشست از به روزرسانی 700 شاخص توزیع اعتبارات در 16 فصل خبر داد و ادامه داد: این اقدام به تلاش سه ماهه کارشناسان دفتر برنامه و بودجه استانداری و با هدف توزیع بهینه اعتبارات ابلاغی در سطح دستگاه‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌‌که 32 مصوبه کارگروه‌های تخصصی زیر مجموعه شورای برنامه‌ریزی در این نشست تصویب شده‌اند، افزود: 10 مورد مصوبه کارگروه تخصصی امور اقتصادی، سه مصوبه کارگروه تخصصی درآمد و تجهیز منابع انسانی، 16 مصوبه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی استان و سه مصوبه کارگروه امور زیربنایی از مصوبات این نشست بودند.

باقرپور اظهار داشت: مهمترین مصوبات کارگروه‌های تخصصی در زمینه طرح توجیهی منطقه ویژه اقتصادی گچساران، عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و وضعیت پیشرفت فیزیکی کارخانه سیمان مارگون بوده است.

وی عنوان کرد: عملکرد پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی و دامی، رسیدگی به مشکلات بهداشتی تفرجگاه‌های استان، پیشگیری از حوادث و مرگ و میر کودکان، تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی از مسیر راه‌های روستایی از دیگر مصوبات در این ارتباط است.

این مسئول ادامه داد: فرهنگ‌سازی نسبت به استفاده بهینه از موتورسیکلت، نظارت و بازرسی بهداشتی از مساجد و حسینیه‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان و تعیین کاربری اراضی صنف عمده فروشان و ترمینال یاسوج از دیگر مصوبات بودند.

انتهای پیام/82015/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول