اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک عملیات ویژه صورت گرفت

انهدام باند توزیع شیشه در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند توزیع شیشه در یک عملیات ویژه توسط پلیس در این استان خبر داد.

انهدام باند توزیع شیشه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید بالش‌زر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یک محموله مواد مخدر از نوع شیشه قبل از ورود به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی اشرافیت این پلیس بر روی قاچاقچیان و سوداگران مرگ مأموران از انتقال مقادیری مواد روانگردان صنعتی شیشه به استان کهگیلویه و بویراحمد مطلع شده و بلافاصله برخورد و مقابله با این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بالش‌زر افزود: با هماهنگی مقام قضایی تیم‌های ویژ‌ه‌ای به مدخل‌های ورودی به استان اعزام و سرانجام حین کنترل خودرو‌های عبوری محور اصفهان به یاسوج سوداگران شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پس از این‌که خودرو متوقف شد راننده و سرکرده باند توزیع مواد مخدر به نام" ح- ر" دستگیر و مقدار یک کیلو و چهار گرم مواد روانگردان صنعتی شیشه در حالی که به صورتی حرفه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی تعداد افراد دستگیر شده این باند را سه مرد و یک زن اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در امر خرید و فروش مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/82009/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول