اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد

انهدام باند سرقت «ننه‌خاور» در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از انهدام باند پنج نفره سارقان منزل و موتورسیکلت معروف به باند «ننه‌خاور» و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سرقت «ننه‌خاور» در رفسنجان

محمد مهدوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 شهری در پی اطلاع از یک فقره سرقت از یک مرکز درمانی دستگیری عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بازجویی‌های پلیسی یک هفته‌ای موفق شد، پنج عضو یک باند سرقت را شناسایی کند.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد، اعضای این باند سابقه‌دار بوده و با اجاره کردن چند اتاق از یک خانم به نام خاور و نامگذاری باند خود به نام ننه‌خاور اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پلیس ضمن هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را محاصره و پنج عضو این باند را دستگیر کرد و در بازرسی از این محل تعدادی اموال سرقتی کشف شد و با تحقیقات تکمیلی پلیس اعضای این باند تاکنون به 10 فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و چند مکان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با تاکید بر اینکه شهروندان مدارک مهم، طلا، پول و جواهرات خود را در جای امن نگهداری کنند، اذعان داشت: لیست دقیق اموال موجود در منزل را به همراه شماره سریال آن در مکان مناسب نگهداری و موتورسیکلت خود را به هنگام پارک کردن به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/80016/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول