اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد

دستگیری 4 عضو یک باند سرقت در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: دستگیری 4 عضو یک باند و کشف 21 فقره سرقت توسط پلیس این شهرستان انجام شد.

دستگیری 4 عضو یک باند سرقت در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کرمان، عباس ابراهیمی اظهار داشت: در پی دریافت چند مورد گزارش سرقت احشام در دهستان اسفندقه، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی به منظور تأمین امنیت منطقه و دستگیری سارقان در حال گشت‌زنی بودند که گزارش حضور چند فرد مظنون به سرقت از سوی یکی از دامداران محل به پلیس منعکس شد.

فرمانده انتظامی جیرفت عنوان کرد: سارقان که از حضور پلیس در محل مطلع شده بودند با به جا گذاشتن تعدادی از لوازم از محل نگهداری گوسفندان متواری شدند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و ردیابی لوازم مکشوفه موفق شدیم، عاملان سرقت را شناسایی و هر چهار عضو آن را طی چند عملیات ضربتی دستگیر کنیم.

وی در پایان بیان داشت: در این عملیات و در بازجویی‌های انجام شده، سارقان تاکنون به 21 فقره انواع سرقت احشام، تلفن همراه و ... اعتراف کرده و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی از این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/2655/ذ/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول