اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیر ماه جاری

44 پروژه عمرانی در اصفهان افتتاح می‌شود

دبیر ستاد طرح‌های مهر ماندگار استان اصفهان از افتتاح 44 پروژه عمرانی در بخش ورزشی، بهداشتی، صنعتی و آبرسانی تا پایان تیر ماه جاری در این استان خبر داد.

44 پروژه عمرانی در اصفهان افتتاح می‌شود

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روند تکمیل پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های مهر ماندگار اصفهان اظهار کرد: انتظار می‌رود بتوانیم بخش عمده پروژه‌های نیمه تمام را در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری مردم شریف اصفهان برسانیم.

وی با اشاره به جریان فعالیت در پروژه‌های عمرانی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و زیربنایی حوزه عمرانی استان با جدیت تمام درصدد تکمیل و اجرای پروژه‌ها هستند.

دبیر ستاد طرح‌های مهر ماندگار استان اصفهان با اشاره به پیشرفت برخی از پروژه‌ها تصریح کرد: 44 پروژه عمرانی تا پایان تیرماه ماه جاری به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و افتتاح این پروژه‌ها افزود: چندین دستگاه اجرایی استان در اولویت افتتاح طرح هستند که دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل راه و شهرسازی و شرکت سهامی آب منطقه‌ای بخشی از آنها است.

جمالی‌نژاد در مورد پروژه‌های ورزشی از افتتاح 9 سالن ورزشی در شهرستانهای اصفهان خبر داد و گفت:سالن ورزشی مورگان، مشکات، سالن ورزشی بانوان آران و بیدگل و پروژه ورزشی شهر زاینده‌رود و چم گردان بخشی از چندین پروژه آماده افتتاح در بخش ورزش استان است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول