اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فارس گزارش می‌دهد

جزئیات پروژه‌های افتتاح شده ‌توسط احمدی‌نژاد در استان فارس

با حضور احمدی نژاد چند پروژه عمرانی و صنعتی فارس در قالب طرح‌های مهر ماندگار به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

جزئیات پروژه‌های افتتاح شده ‌توسط احمدی‌نژاد در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز با حضور محمود احمدی نژاد از 26 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای شیراز، لار، آباده، اقلید، جهرم و داراب با اعتباری افزون بر 10 هزار میلیارد ریال، بهره‌برداری شد.

همچنین احداث سد مخزنی رودبال با اعتباری بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد ریال، احداث پست 400 کیلو ولت برق لامرد با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال، احداث پست 66 کیلو ولت صدرای شیراز با اعتبار90 میلیارد ریال، از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور احمدی نژاد افتتاح شد.

امروز همچنین از 140 کیلومتر باند دوم بزرگراه شیراز - سپیدان، تونل اباصالح اقلید، کمربندی آباده به طول 20 کیلومتر با اعتبار 360 میلیارد ریال، نیز بهره‌برداری شد.

احداث 75 کیلومتر راه اصلی با اعتبار 450 میلیارد ریال، انجام عملیات آسفالت راه‌های روستایی و روکش آسفالت راه اصلی با اعتبار بیش از 600 میلیارد ریال، گازرسانی به هفت روستای فارس و گازرسانی به شهر ایپچ استهبان با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که امروز همزمان با حضور احمدی‌نژاد در این استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/‌2448/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول