اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

مسئولان در راستای قانون پیگیر مطالبات عمومی مردم باشند

امام جمعه تنکابن گفت: با برگزاری انتخابات حماسی توسط مردم، مسئولان در راستای قانون پیگیر مطالبات عمومی مردم باشند.

مسئولان در راستای قانون پیگیر مطالبات عمومی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید داوود شاهچراغی صبح امروز در جلسه شورای اداری تنکابن با بیان اینکه حضور حماسی ملت شریف ایران در انتخابات امسال تحسین همه جهانیان را برانگیخت، گفت: آنهایی که طرفدار نظام نیستند هم به نظام اعتماد دارند و با همه این احوال با تاکیدات مقام معظم رهبری همه باید به منتخب مردم کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

شاهچراغی در ادامه گفت: دشمنان نظام هم اقرار کردند انتخابات امسال به بهترین شکل برگزار شده و این برای ما حائز اهمیت است و یک پیروزی بزرگ نیز محسوب می‌شود و باید به این عملکرد آفرین گفت.

وی افزود: ما در شهرستان تنکابن در کنار دو انتخابات باید نماینده میاندوره‌ای مجلس را نیز انتخاب می‌کردیم که بسیار حائز اهمیت بود و با توجه به حجم بالای کار کوچک‌ترین مشکلی در این امر پیش نیامد و این نشان از عزم عمومی ملت و مسئولان در حمایت از نظام دارد و  این انتخابات برگ زرینی در تاریخ نظام محسوب می‌شود.

امام جمعه تنکابن تصریح کرد: نباید در حوزه مسئولیت‌های‌مان منافع حزبی و شخصی را داخل کنیم.

وی افزود: همه تلاش‌مان در راه خدمت به مردم باید این باشد که با افزایش آستانه تحمل و در راستای قانون پیگیر مطالبات عمومی در حوزه مسئولیت‌مان باشیم و با همدلی فضا برای کار همه طیف‌های سیاسی فراهم است تا در نظام اسلامی به ملت شریف ولایتمدار خدمت شود و در این راه هرگز نباید اختلافات و نزاع سیاسی را داخل کرد بلکه همه باید اطاعت‌پذیر ولایت و خدمتگذار مردم باشیم.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول