اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جریمه 8.4 میلیارد ریالی متخلفین بخش کالا و خدمات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: متخلفین بخش کالا و خدمات در این استان به پرداخت 8 میلیارد و 496 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه 8.4 میلیارد ریالی متخلفین بخش کالا و خدمات در چهارمحال و بختیاری

محمود اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: رسیدگی سریع، قاطع و قانونمند به شکایات رسالت اصلی سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی با اشاره به میانگین زمانی رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه تخلفات کالا و خدمات، گفت: در این حوزه حداکثر زمان رسیدگی 15 روز است.

اسماعیلی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان حداکثر زمان رسیدگی به پرونده متخلفین 17 روز و در حوزه قاچاق کالا و ارز 137 روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از محکومیت 30 میلیارد ریالی متخلفین خبر داد و افزود: سال گذشته 7 هزار و 389 مورد پرونده در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا و ارز وارد که از این تعداد 7 هزار و 477 مورد مختومه شده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های وارده در بخش اجرای احکام، اذعان داشت: سال گذشته 6 هزار و 991 پرونده وارده داشتیم که 7 هزار و 251 مورد آن مختومه شده است.

اسماعیلی تعداد پرونده‌های وارده به بخش کالا و خدمات را 5 هزار و 902 فقره اعلام کرد و گفت: از این تعداد با انضمام پرونده‌های مانده 5 هزار و 935 مورد آن رسیدگی و مختومه شده است.

این مسئول اضافه کرد: متخلفین این بخش به پرداخت 8 میلیارد و 496 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول