اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تا کنون

بیش از 2000 پرونده در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ورود 2 هزار و 646 پرونده به این اداره کل از آغاز سال جاری خبر داد و گفت: 2 هزار و 395 مورد از این پرونده‌های مختومه شده‌اند.

بیش از 2000 پرونده در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا عزیزپور امروز در سومین جلسه تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده درباره کنترل قیمت ارز اظهار داشت: گزارش این اقدامات به زودی ارائه می‌شود.

وی به اقدامات انجام در مورد واحدهای فاقد پروانه افزود: در این‌باره یک هزار و 350 پرونده تشکیل و حکم تعطیلی آنها به ارگان‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی و مجمع امور صنفی ارجاع شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان قیمت سیمان را در بازار 7 هزارو 500 تومان اعلام کرد و افزود: ارگان‌های گزارش دهنده در این مورد کار کارشناسی انجام دهند.

وی بر لزوم توزیع سیمان تولیدی استان زنجان در داخل آن تاکید کرد و  یاد آور شد: اگر لازم باشد در این مورد باید مصوبه به تصویب برسد.

عزیزپور به دیگر گزارش ارائه شده در مورد قیمت بالای آهن اشاره و تصریح کرد: در این مورد هم باید اقدام به کار کارشناسی کرد چرا که نمی‌شود توزیع آهن و تیر آهن در دست افراد خاصی باشد.

وی از افزایش قیمت یک هزار و صد قلم دارو خبر داد و افزود: این داروها بین 50 تا 80 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: مسئولان پخش دارو و هم چنین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان باید در مورد این افزایش قیمت گزارش ارائه دهند.

*محاسن اجرای طرح شبنم

وی اجرای طرح شبنم را برای مبارزه با کالاهای قاچاق سودمند اعلام و اضافه کرد: مسئولان ذیربط باید اقدامات خود را در راستای اجرای این طرح به جلسات ارائه دهند.

عزیزپور تاکید کرد: اجرای طرح شبنم در رابطه با کنترل کالای قاچاق و حوزه بهداشت بسیار مفید بوده و محاسن زیادی دارد.

وی از ورود 2 هزار و 646 پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: 2 هزار و 395 مورد از این پرونده‌ها مختومه شده‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی پرونده‌های وارد شده به این اداره کل را حدود 95 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

در این جلسه افزایش قیمت یک هزار و 100 قلم دارو در حدود 50 تا 80 درصد توسط مسئولان تایید شد.

ضمن اینکه در این جلسه عدم رضایت تولید‌کنندگان دارو از افزایش‌ قیمت‌ها اعلام و  مقرر شد درباره آن گزارش خصوصی به استاندار ارائه شود.

انتهای پیام/73004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول