اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

شهادت علامه شحاته نتیجه جلسه سیاسیون مصری بود

امام جمعه جهرم با اشاره به ترور علامه شحاته از علمای برجسته کشور مصر، گفت: این ترور نتیجه جلسه سران سیاسی مصر به سبب چرایی آزادشدن شهر القصیر به دست شیعیان بود که توسط وهابی‌های خبیث انجام شد.

شهادت علامه شحاته نتیجه جلسه سیاسیون مصری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر دارالمومنین با اشاره به ششم تیر ماه سالروز واقعه بمب‌گذاری در یکی از مساجد تهران که منجر به مجروح شدن رهبری معظم انقلاب شد، اظهار داشت: گروه فرقان بعد از به شهادت رساندن شهید مطهری قصد ترور آیت‌الله خامنه‌ای را داشتند که موفق به این کار نشدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ترور و خرابکاری همچنان در راس امور منافقان و دشمنان اسلام وجود دارد، افزود: دشمنان در آخرین اقدامات خود قصد انفجار نماز جمعه‌ها در روز انتخابات را داشتند که با اقدامات شایسته سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه آنان نقش برآب شد.

امام جمعه جهرم با اشاره به ترور علامه شحاته از علمای برجسته کشور مصر، گفت: این ترور نتیجه جلسه سران سیاسی مصر به سبب چرایی آزاد شدن شهر القصیر به دست شیعیان بود که توسط وهابی‌های خبیث انجام شد.

این مسئول با اشاره به روز بزرگداشت علامه امینی نویسنده کتاب الغدیر، ابراز داشت: ایشان یک‌تنه با مطالعه 20 هزار جلد کتاب به اثبات حقانیت شیعه پرداخته و نتیجه آن 11 جلد کتاب است که با رعایت احترام این کتاب‌ها را به علما و بزرگان اهل سنت نیز تقدیم کرده است.

دژکام در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به فصل تابستان و تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب توسط همشهریان، خاطرنشان کرد: در اوج گرما نیاز به آب جدی بوده و بخشی از شهر جهرم از این نعمت اللهی بی‌بهره‌اند و باید نیاز آنها در این زمینه برطرف شود.

وی با اشاره به استخراج آب از عمق 350 متری چاه‌ها در جهرم، اضافه کرد: باید در این مسئله صرفه‌جویی شود و مسئولان نیز بدانند که یک شهر 120 هزار نفری در صورت بحران آب با چه مشکلاتی روبه‌رو شده و در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

خطیب نماز جمعه جهرم با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در مورد حل مشکل آب جهرم و تأمین آن از سد سلمان فارسی، گفت: انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم باید انجام شود و این مهم را نباید با امروز و فردا کردن به تأخیر انداخت.

این مسئول ادامه داد: دولت قول به ثمر رسیدن بحث جاده جهرم - شیراز و مسئله آب این شهرستان از طریق انتقال آن از سد سلمان فارسی را داده اما تاکنون نتیجه نداشته است.

دژکام متذکر شد: مسئولان باید با تمام توان پیگیر این مسائل بوده و کار انتقال آب و راه‌اندازی تصفیه‌خانه را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

امام جمعه جهرم همچنین سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، آیت‌الله صدوقی و 298 نفر از هموطنان در انفجار هواپیما توسط ناوهای هوایی آمریکا در خلیج فارس را تسلیت گفت.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول