اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

استعفای شهردار اردبیل شایعه است / شورای چهارم هنوز برای شهردار آینده تصمیمی نگرفته است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: استعفای شهردار اردبیل و حضور وی در یکی از مناطق شهرداری تهران شایعه است چرا که چنین پیشنهادی صحت ندارد.

استعفای شهردار اردبیل شایعه است / شورای چهارم هنوز برای شهردار آینده تصمیمی نگرفته است

جواد زنجانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این اوضاع و احوال که هنوز شورای چهارم فعالیتش را آغاز نکرده و رایزنی‌هایی برای انتخاب شهردار نداشته است همه مسائل مطرح شده در خصوص انتخاب شهردار آینده اردبیل شایعه است و مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

وی تصریح کرد: شهردار اردبیل در بهترین شرایط فصل کاری با همت و تلاشی مضاعف و قدرت کارشناسی پر توان در حال ارائه خدمات به شهروندان است به طوری که به همت شورای سوم و شهردار اردبیل گوشه‌ گوشه این شهر به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: کدام عقل سلیم قبول می‌کند که در چنین شرایطی شهردار تغییر پیدا کند و یا استعفایی در کار باشد.

زنجانی گفت: هنوز شورای چهارم رایزنی را در خصوص شهردار آینده نداشته است و به یقین بعد از تشکیل شورای چهارم طر‌ح‌ها و پیشنهادات احتمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد اما نظر اکثر اعضای شورای سوم که در پارلمان چهارم نیز حضور دارند بر ابقا شهردار فعلی است.

این مسئول با قدردانی از تلاش و همت صدیف بدری به عنوان شهردار پر تلاش اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما از عملکرد دو ساله شهردار رضایت کامل داریم و هیچ اختلاف نظری که منجر به ممانعت و محدود شدن فعالیت شهرداری شود در بین اعضای شورای سوم مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در روزهای اخیر در شهر اردبیل شایعه شده است که صدیف بدری به دلیل موفقیتی که در سنگر شهرداری اردبیل داشته به عنوان شهردار یکی از مناطق تهران انتخاب شده که قصد عزیمت به تهران را دارد و عطایی یکی از مدیران با سابقه شهرداری اردبیل نیز قرار است جانشین وی شود.

انتهای پیام/62007/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول