اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جاجرود استعفا داد / دلایل کناره‏گیری به روایت فرماندار

بخشدار جاجرود در آستانه برگزاری دو انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سمت خود استعفا داد.

بخشدار جاجرود استعفا داد / دلایل کناره‏گیری به روایت فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، «مجید معظمی‏گودرزی» بخشدار جاجرود به دلایلی که گفته می‏شود عمدتاً شخصی بوده است، استعفا داد.

ایرج بیگدلو، فرماندار شهرستان پردیس دقایقی پیش در بررسی علل استعفای بخشدار جاجرود در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: حساسیت خاصی در رابطه با جاجرود وجود دارد؛ برخی می‏گویند جاجرود اروپا، ایتالیا و واتیکان است؛ ولی نظر ما این است که جاجرود نباید واتیکان شهرستان پردیس باشد و اگر هم این‏طور بشود، باید از بعد مثبت آن باشد.

وی جاجرود را منطقه‏ای مستعد در حوزه گردشگری خواند و افزود: می‏توان با به فعل تبدیل کردن استعدادهای طبیعی و بالقوه‏ای که شهر جاجرود دارد، از همین ظرفیت برای شهرستان پردیس و کل بخش جاجرود درآمدزایی کرد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: نباید وارد ساخت و سازهای غیر مجاز شویم؛ چرا که این امر هم سیمای شهر جاجرود را مورد خدشه قرار می‏دهد و هم کم کم ظرفیت مطلوب گردشگری منطقه را با ساخت و سازهای غیرمجاز، تجاوز به بستر رودخانه و استفاده و تصرف غیرقانونی اراضی و منابع طبیعی از بین می‏برد.

بیگدلو تصریح کرد: با توجه به حساسیت استاندار تهران، قطعا در جاجرود هر تخلفی از جانب هر فردی صورت بگیرد، برخوردی جدی با این افراد خواهیم داشت.

وی در رابطه با استعفای بخشدار جاجرود بیشتر توضیح داد و گفت: بنا بر مصلحتی که وجود داشت و نظراتی که در آن محدوده بود و متاسفانه انتظاراتی داشتیم که قسمتی از آن برآورده شده بود و قسمتی نیز برآورده نشد، در نهایت بخشدار جاجرود از سمت خود استعفا داد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در آینده نزدیک، نسبت به معرفی بخشدار جدید جاجرود اقدام خواهد شد.

بیگدلو در مورد این‏که آیا این استعفا در آستانه انتخابات صحیح بوده است، گفت: انتخابات کاری مثل بقیه کارهای محوله مهم فرمانداری است و این نباید باعث شود که بقیه امور نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: بحث‏های نظارتی باید به قوت خود برقرار باشد؛ نظارت بر بازار، ساخت و ساز، تامین امنیت شهروندان و . . . باید همواره صورت گیرد و اگر این نظارت‏ها نباشد، تک بعدی عمل کرده‏ایم.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: فرمانداری و حوزه‏های بخشداری باید تلاش کنند تا نسبتبه نظارت کامل در تمام شئون و امور مردم حساسیت خاصی داشته باشند.

بیگدلو اضافه کرد: نهادهای حاکمیتی منطقه نباید بگذارند بعضی افراد از فضای پیش‏آمده استفاده کنند؛ چرا که اگر این‏طور شود، دود آن به چشم مسئولان خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در کنار اینکه تمام انرژی و توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‏تر انتخابات به کار می‏گیریم، باید به بقیه وظایف محوله نیز توجه ویژه‏ای داشته باشیم.

انتهای پیام/2568/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول