اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان تشدید شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان باید تشدید شود.

نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در استان سمنان تشدید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، جلسه کارگروه دفاتر پستی پیشخوان دولت در استان سمنان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در محل سالن معراج استانداری سمنان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در این نشست گفت: باید با آموزش صحیح و نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کرد.

آقامحمد همتیان تاکید کرد: با توجه به تازه کار بودن برخی از دفاتر باید به صورت فصلی یا دوره‏ای، آموزش‏های جامعی برگزار شود تا باعث ارتقا، پویایی و پیشرفت آنان در ارائه خدمات شود.

وی برگزاری جلسات هماهنگی با متصدیان دفاتر پیشخوان دولت، ورود اصناف و عقد قرارداد با آنان، واگذاری خدمات اصناف و همچنین تعامل و همکاری مدیران دستگاه‏های اجرایی و واگذاری خدمات دستگاه‏ها به دفاتر پیشخوان دولت را از اقدامات مهم در جهت پویایی هر چه بیشتر دفاتر خدمات پیشخوان دولت دانست.

همتیان افزود: باید خواسته‏ها و انتظارات را برای مسئولان دفاتر تشریح کرد تا بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب فراهم شود.

در این جلسه، مدیرکل اداره امور مالیاتی استان سمنان نیز به ارائه گزارشی در خصوص خدمات اداره کل امور مالیاتی پرداخت.

بررسی برخی از راهکارهای اجرای مصوبه کمیته تخصصی کارگروه راهبردی در خصوص عقد قرارداد با اصناف و همچنین بررسی نامه‏ها و درخواست‏های واصله به کارگروه و رسیدگی به تخلفات سایر دستور کارهای این جلسه بود.

انتهای پیام/74004/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول