اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

مشارکت بیش از 13 هزار نفر از والدین در کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش 13 هزار و 398 نفر از والدین در کلاس‌های آموزش خانواده با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

مشارکت بیش از 13 هزار نفر از والدین در کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی محمدی‌مقدم عصر امروز در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: امسال کلاس‌های آموزش خانواده بر اساس نیاز والدین دانش‌آموزان به صورت تخصصی در مدارس استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی و اطلاعات مناسب والدین یکی از بهترین، آسان‌ترین و در عین حال کم هزینه‌ترین راه‌های مقابله با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید با دقت نظر بیشتر عمل کرد.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در همین راستا انجمن اولیا و مربیان در سطح استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با محوریت سبک‌های زندگی، مهارت‌های فرزند‌پروری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کرده است.

محمدی مقدم از حضور 13 هزار و 398 نفر اولیای دانش‌آموزان در این کلاس‌ها خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 10 هزار و 58 اولیای زن و 3 هزار و 340 اولیای مرد بوده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در این کلاس‌ها مدرسان آموزش خانواده مهارت‌های لازم در بحث پیشگیری را ارائه کرده‌اند تا خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندان و نسل آینده باشند.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل توزیع بیش از 5 هزار جلد جزوه آموزشی و برگزاری 185 جلسه سخنرانی متناسب با این آموزش‌ها در بین خانواده‌ها را از دیگر اقدامات انجمن اولیا و مربیان استان در سال تحصیلی جاری برشمرد.

محمدی مقدم افزود: امروزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه ناهنجاری‌های رفتاری، بد‌اخلاقی‌ها، گرایش به مواد مخدر، سوء مصرف مواد دخانی و ... زمینه نگرانی را در بین خانواده‌ها به وجود آورده که اگر مراقبت از این آسیب‌ها نشود به یقین دچار یک آسیب جدی خواهیم شد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خانواده‌ها باید به گونه‌ای تلاش کنند تا کمترین آسیب به حوزه رفتاری و حرکت‌های عقلانی دانش‌آموزان و نسل آینده وارد شود.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول