اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور

شهید فرجی یک گام دیگر تا صدرنشینی فاصله دارد

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم شهید فرجی یک گام دیگر تا صدرنشینی فاصله دارد.

شهید فرجی یک گام دیگر تا صدرنشینی فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهید فرجی قزوین نهم تیرماه سال جاری میهمان تیم پولادگسترش بروجرد است.

شهید فرجی قزوین که نیم‌فصل دوم را نیز همانند نیم‌فصل نخست مقتدرانه آغاز کرده، در طول چهار بازی گذشته خود توانسته است با کسب سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های باروبن، شهدای جلین گرگان و سایپای اردبیل 9 امتیاز ارزشمند این رقابت‌ها را از آن خود کند.

شاگردان رضا زرخانلی در تیم شهید فرجی که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، تا به اینجای این مسابقات با برنامه در مقابل رقیبان حاضر شده و نشان داده‌اند که از انگیزه‌های بالایی برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برخوردار هستند.

بازیکنان تیم شهید فرجی تا این لحظه 9 پیروزی، یک تساوی و سه شکست را به ثبت رسانده‌اند و با کسب 28 امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی سایه به سایه تیم صدرنشین مقاومت البرز حرکت کنند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین تا این لحظه از رقابت‌ها به خوبی توانسته‌اند در زمین بازی مقابل رقیبان آن را به اجرا بگذارند، گلزنی‌های فوق‌العاده مقابل رقیبان بوده است؛ به طوری که یکی از پرگل‌ترین نتایج این تیم هفته گذشته مقابل تیم شهدای جلین گرگان رقم خورد.

در این بازی شاگردان رضا زرخانلی موفق شدند میهمان شمالی خود را با نتیجه سنگین 10 بر دو با شکست بدرقه کنند.

البته تیم شهید فرجی قزوین گرچه در بازی رفت خود موفق شده است تیم پولادگسترش بروجرد را با شکست بدرقه کند؛ اما این نکته را بازیکنان این تیم نباید از یاد ببرند که بازی‌های خارج از خانه آن هم در مقابل تیم‌هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند، به مراتب سخت‌تر است و همین امر می‌طلبد که شاگردان زرخانلی با هوشیاری کامل تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه لازم و گرفتن سه امتیاز به کار ببرند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول