اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد

2 فوتسالیست قمی در بین 14 ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی

رئیس هیئت فوتبال استان قم از انتخاب دو فوتسالیست قمی در بین ملی پوشان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال برای حضور در بازی‌های آسیایی خبر داد.

2 فوتسالیست قمی در بین 14 ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه در فوتسال جزو هیئت‌های مطرح کشور هستیم و فوتسال به عنوان ورزشی پراستعداد و دارای بازیکنان نخبه و با ظرفیت بالا در بین ورزش‌های حال حاضر قم فعال است.

وی ادامه داد: کسب سه عنوان نایب قهرمانی در 14 دوره سپری شده از مسابقات ادوار مختلف لیگ‌های برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هر چند فوتسال قم را در حسرت قهرمانی قرار داده اما به واقع عملکرد بسیار خوب و ارزشمندی از سوی فوتسالیست‌‌های قمی به شمار می‌رود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: فوتسال کشورمان در 12 دوره برگزاری شده از بازی‌های برگزار شده فوتسال قهرمانی آسیا به 10 عنوان قهرمانی دست یافته است و فوتسال قم نیز در به دست آمدن این عناوین سهم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: فوتسال قم سابقه حضور بازیکنان مستعد خود در مسابقات جام جهانی و رقابت‌های باشگاه‌های فوتسال آسیا را نیز دارد و اینها همه نشان می‌دهد که این رشته در قم واقعا توانمندی‌های زیادی دارد و می‌توان با توجه بیشتر به آن در سطح ایران، آسیا و جهان نام قم را بلند آوازه کرد.

بهرامی در ادامه به درخشش فوتسالیست‌های قمی در بازی‌های اخیری که در قالب تورنمنت بین‌المللی هانژو در کشور چین به انجام رسید اشاره کرد و یاد‌آور شد: علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن قمی در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها بودند.

وی یادآور شد: این دو بازیکن در سه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت بین‌المللی هانژو چین در برابر تیم‌های ملی فوتسال روسیه، هلند و چین به میدان رفته و نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌های ارزشمند تیم ملی در این سه دیدار داشتند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم ابراز کرد: بعد از پایان رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی هانژو در کشور چین، تیم ملی فوتسال کشورمان مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا را در پیش دارد و به همین خاطر 14 بازیکن اعزامی تیم ملی فوتسال به کره جنوبی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان یعنی خسوس کاندلاس اسامی 14 بازیکن اعزامی به رقابت‌های آسیایی کره جنوبی را اعلام کرد که در بین آنها علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو ملی پوش ارزنده قم نیز حضور دارند.

بهرامی افزود: بازیکنان منتخب کشورمان از سوی خسوس کاندلاس برای رقابت‌های فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی در حالی معرفی شدند که تیم ملی ایران در این بازی‌ها با تیم‌های ملی فوتسال عراق و امارات به رقابت می‌پردازد.

برنامه بازی ها به شرح زیراست:

ایران-امارات-6/4/92-ساعت 11:30

عراق-ایران-10/4/92-ساعت 11:30

 

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول