اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشور

بانوی فوتسالیست قزوینی عازم کره جنوبی شد

فاطمه اعتدادی بانوی شایسته استان قزوین به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان، عازم کره جنوبی شد.

بانوی فوتسالیست قزوینی عازم کره جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی بانوی شایسته استان قزوین به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان، عازم کره جنوبی شد.

فاطمه اعتدادی که پیش از این سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال‌های گذشته را داشته است، بدون شک یکی از بازیکنان تأثیر‌گذار تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در جریان این مسابقات خواهد بود.

این بانوی شایسته قزوینی که دو فصل متوالی عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان را در اختیار خود داشته است، در فصل اخیر این مسابقات نیز با زدن 51 گل در مکان سوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت تا به نوعی اثبات کند که می‌تواند در این مقطع حساس عصای دست مربیان تیم ملی بانوان کشورمان باشد.

اعتدادی که در سال‌های اخیر بارها در دیدارهای رسمی و دوستانه برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گلزنی کرده است، آخرین گل‌های خود را در رقابت‌های جام جهانی کوچک مقابل تیم‌های کاستاریکا و برزیل بهترین تیم جهان به ثمر رساند.

نکته‌ای که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد، این است که تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در دوره گذشته رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا عنوان پنجمی را به دست آورده است که همین امر نشان می‌دهد، اعتدادی با توجه به برخورداری از انگیزه و روحیه مناسب و شم گلزنی بالا می‌تواند با ارائه نمایش بازی‌های درخشان خود، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را در جمع سه قدرت برتر آسیا قرار دهد.

یکی از مهم‌ترین خصیصه‌هایی که اعتدادی از آن برخوردار است، تعصب و جنگندگی خاصی است که همواره این بانوی شایسته قزوینی از آن در این سال‌ها برخوردار بوده و بارها در رقابت‌های لیگ برتر و بازی‌های دوستانه و رسمی به همراه تیم‌های باشگاهی خود و تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از خود نشان داده است.

تیم ملی فوتسال زنان کشورمان ششم تیر ماه در رقابت‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به میدان می‌رود و بدون شک همین امر فرصت مناسبی است تا اعتدادی یک‌بار دیگر توانایی‌های خود را در امر گلزنی برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/77004/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول