اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک نیروهای امداد و نجات هلال احمر گیلان

زن کرمانشاهی از جنگل‌های دیلمان نجات یافت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: زن کرمانشاهی گمشده در جنگل‌های دیلمان با کمک نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان نجات یافت.

زن کرمانشاهی از جنگل‌های دیلمان نجات یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی پیش از ظهر امروز در جمع دبیران باشگاه‌ امدادگران و نجات‌گران امداد و نجات هلال احمر گیلان با اشاره به نجات یک مسافر کرمانشاهی از جنگل‌های دیلمان سیاهکل، اظهار کرد: خانمی به نام آ. م در جنگل‌های لارخانی و لونک دیلمان گم شده بود که بلافاصله دو تیم از نیروهای امدادگر و نجات‌گر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات پس از جستجوی چند ساعته موفق شدند این مسافر گمشده کرمانشاهی را صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش باز گردانند.

این مسئول در ادامه ایجاد اتاق فکر ویژه مربیان و امدادگران را مهم دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی اتاق فکر به منظور حضور مربیان و امدادگران فعال و ارائه راهکارها و ایده‌های نو در ارتقا بخشیدن وضعیت خدمات‌رسانی در عملیات‌ها و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و تجهیزات امدادی از ضروریات بوده و جزو اولویت‌هاست.

وی، پاسخگویی مناسب در حوادث و بلایا را از اهداف تشکیل اتاق فکر عنوان کرد و ادامه داد: بدون تردید حضور نیروهای امدادی و ارائه ایده‌های نو گامی موثرتر در کمک به همنوعان و حادثه‌دیدگان است.

غلامی با اشاره به پوشش بیمه‌ای امدادگران، تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده، امدادگران فعال هلال احمر در صورت آسیب در عملیات‌های امدادی تا 24 ساعت نخست حادثه می‌توانند فرم بیمه‌ای مربوطه را تکمیل کنند و از پوشش بیمه‌ای تقریبی تا سقف دو میلیارد ریال بهره‌مند ‌شوند.

به گزارش فارس، 32 دبیر باشگاه امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در جلسه مذکور با ارائه پرونده اعضای شهرستان مربوطه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را درباره مباحث آموزشی عملیاتی بیان کردند.

زهرا طورچیان، رقیه ملاحیدری و محرم آقابیگی از کارشناسان حوزه امداد و نجات و اطلاع‌رسانی جمعیت استان به مسایل مطرح شده پاسخ گفتند.

اکنون 165 نفر امدادگر عضو باشگاه امدادگران و نجات‌گران هلال احمر گیلان هستند.

انتهای پیام/2300/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول