اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تخصص پزشکان زیربنای موسسه امدادگران عاشورایی است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پزشکان متخصص زیربنای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی را تشکیل می‌دهند، گفت: این زیربنا می‌تواند تضمینی برای کارآمدی آن باشد که جامعه هدف این موسسه نیازمند تخصص تاسیس‌کنندگان آن است.

تخصص پزشکان زیربنای موسسه امدادگران عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان تاسیس چنین مجمعی را یک کار ویژه برشمرد و اظهار داشت: اعضای این مجموعه به صورت مستقیم به سراغ افراد نیازمند می‌روند.

وی با بیان اینکه اغلب انجمن‌های خیریه به سراغ تهیه امکانات و وسایل برای کمک به نیازمندان خدمت خاصی می‌روند، اضافه کرد: موسسه امدادگران عاشورایی از جمله موسساتی است که با قشر نیازمند خود ارتباط مستقیم دارد.

استاندار زنجان فرا خیر بودن موسسه امدادگران عاشورایی را از دیگر مشخصات این موسسه دانست و تصریح کرد: سایر انجمن‌های خیریه باید در این انجمن نماینده داشته باشند تا زمینه همکاری آنها با یکدیگر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص زیربنای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی را تشکیل می‌دهند، گفت: این زیربنا می‌تواند تضمینی برای کارآمدی آن باشد که جامعه هدف این موسسه نیازمند تخصص تاسیس‌کنندگان آن است.

رئوفی‌نژاد با اذعان به سنگین بودن هزینه‌های درمان برخی بیماری‌ها در جامعه تصریح کرد: این موسسه خیریه تاثیر زیادی بر حل مشکل بیماران بی‌بضاعت خواهد داشت.

وی بر لزوم تسریع در روند تکمیل موسسه امدادگران عاشورایی اضافه کرد: این موسسه در برخی استان‌ها سال‌ها سابقه فعالیت دارد.

استاندار زنجان پزشکان را مهم‌ترین سرمایه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی عنوان و ادامه داد: باید از پزشکان به ویژه آنهایی که انگیزه فعالیت در این موسسه را دارند دعوت به همکاری شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی به ویژه در عرصه سرب و روی در سطح استان زنجان به فعالیت مشغول هستند، اضافه کرد: می‌توان از دست‌اندرکاران این کارخانه‌ها و همچنین دیگر صنوف هم به عنوان عضو موسسه خیریه امدادگران عاشورایی دعوت به همکاری کرد.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: باید با دعوت از علاقمندان به فعالیت در موسسه خیریه امدادگران عاشورایی شکل و شمایل آن را درست کرد.

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به هماهنگی‌‌‌های به عمل آمده برای تشکیل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی گفت: برای تشکیل مجمع نهایی باید یک جلسه هماهنگی هم در بین علاقمندان تشکیل و شکل فعالیت این موسسه مشخص و شفاف شود.

رحیم سروری به کمک 187 میلیون تومانی بیمارستان‌های دولتی به بیماران نیازمند اشاره و تصریح کرد: این کمک‌ها با وجود مشکلات فراوان در این مراکز درمانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: زمینه و بستر لازم برای فعالیت موسسه خیریه امدادگران خیریه عاشورایی در سطح استان زنجان فراهم شده است.

همچنین محمد محرمی مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورایی گزارشی از روند اجرایی تشکیل این موسسه ارائه کرد.

این موسسه برای حمایت از بیماران بی‌بضاعت تشکیل می‌شود که پزشکان اعضای اصلی آن هستند.

انتهای پیام/73004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول