اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

ایجاد 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان

استاندار گیلان از ایجاد 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان خبر داد.

ایجاد 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه کمیته فناوری گیلان با اشاره به ورود تمام افراد تاثیرگذار در عرصه دولت الکترونیک اظهار کرد: منافع مردم در دولت الکترونیک مقدم بر منافع دیگران است.

وی ادامه داد: مدیریت‌ها بیشتر به دنبال نشان دادن نمادهای فیزیکی هستند و فعالیت‌های نرم‌افزاری از بیرون زیاد دیده نمی‌شود.

هاشم‌نیا ایجاد دولت الکترونیک را جاده بسیار بزرگ و بی‌نهایت توصیف کرد و افزود: 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان ایجاد می‌شود.

استاندار گیلان انجام فعالیت مذکور در مقابل بناهای فیزیکی را بسیار شگفت‌انگیز خواند و تصریح کرد: مردم از ایجاد دولت الکترونیک بهره می‌برند و نرخ ارائه خدمات کاهش می‌یابد.

وی با تاکید براینکه به‌راحتی می‌توان دولت الکترونیک را در گیلان پیاده‌سازی کرد، بیان کرد: کیفیت باید در کنار کمیت در فعالیت‌ها مورد توجه باشد.

هاشم‌نیا خواستار ارائه خدمات به مردم به صورت الکترونیکی شد و گفت: دستگاه‌ها باید الکترونیکی شدن امور را بپذیرند.

استاندار گیلان امنیت پایدار را از ضرورت‌های دولت الکترونیک برشمرد و خاطرنشان کرد: شبکه‌های الکترونیکی قبل از راه‌اندازی باید آزمایش شوند.

وی سرعت و دقت را از دیگر مؤلفه‌های دولت الکترونیک عنوان کرد و یادآور شد: طرح‌های دولت الکترونیک باید پس از آماده‌سازی راه‌اندازی شوند.

هاشم‌نیا با بیان اینکه 127 پروژه بزرگ در گیلان در حال اجرا است، اظهار کرد: پروژه دولت الکترونیک از تمام پروژه‌های استان بزرگ‌تر است.

استاندار گیلان دیتا سنتر را آبروی استان خواند و تصریح کرد: تجمیع اطلاعات برای گیلان حیاتی است.

*پیاده‌سازی دولت الکترونیک مهم‌ترین ماموریت دستگاه‌های اجرایی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور به پیاده‌سازی دولت الکترونیک در استان اشاره کرد و گفت: پیاده‌سازی دولت الکترونیک یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های دستگاه‌های اجرایی است.

صفرعلی کریمی پاشاکی با بیان اینکه تاکنون 12 جلسه برای پیاده‌سازی دولت الکترونیک در گیلان برگزار شده است، افزود: دستگاه‌های استان به این باور رسیدند که ایجاد دولت الکترونیک امور را تسهیل می‌کند.

وی روند پیاده‌سازی دولت الکترونیک در گیلان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: تلاش می‌شود به اهداف سند توسعه استان برسیم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول