اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جدا شده گروهک تروریستی منافقین:

منافقین فضای مجازی را هدف گرفته‌ و همچنان به دنبال جذب نیرو هستند

عضو جدا شده گروهک تروریستی منافقین با اشاره به اینکه این گروهک بدون پرچم و بی‌هویت اقدام به شکار اشخاص می‌کند، گفت: منافقان فضای مجازی را برای شکار طعمه‌های خود هدف گرفته‌اند.

منافقین فضای مجازی را هدف گرفته‌ و همچنان به دنبال جذب نیرو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی مرادی در همایش دگردیسی در فرقه منافقین در محل مجتمع فرهنگی فجر کردستان خود را نظامی معرفی کرد و گفت: در دوره جنگ به اسارت عراق درآمده و به مدت 9 سال در اردوگاه اسرا بودم.

وی افزود: با تبلیغات سازمان منافقین در اردوگاه‌های اسرای ایرانی در کشور عراق به تشکیلات پیوستم و به مدت 15 سال عضو این گروهک بودم و سپس در سال 83 و به دنبال ورود آمریکایی‌ها از منافقین جدا و به آغوش وطن بازگشتم.

عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین، هدف ابتدایی از تشکیل این سازمان را مبارزه با امپریالیسم عنوان کرد و گفت: این سازمان با رویکرد جامعه بی‌طبقه توحیدی تشکیل شد.

مرادی خاطرنشان کرد: بانیان این سازمان به دلیل عدم شناخت عمیق از اسلام، تحقیقاتی سطحی انجام دادند که در نهایت منجر به تدوین کتاب‌هایی شد و همان‌ کتاب‌ها اساس اعتقاداتشان را شکل داد.

وی با بیان عضوگیری این سازمان در همان اوائل تشکیل اظهار کرد: این تشکیلات تحت تأثیر جریان‌های مارکسیستی در آمریکای لاتین از جمله السالوادور و بولیوی قرار گرفته بود.

عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه این تأثیرات در رویکرد بعدی رجوی خود را نشان داد، خاطر نشان کرد: در زمان شاه عنوان مارکسیست التقاطی برای آنها استفاده می‌شد و علت آن این بود که در روابط اقتصادی و مبانی تشکیلاتی از رهبران مارکسیستی آن زمان جهان بهره می‌بردند.

مرادی با تأکید بر اینکه این قضیه منجر به چرخش سازمان به سمت فرقه‌گرایی شد خاطر نشان کرد: چون مبانی محکمی در ایدئولوژی نداشته و به اصولی پایبند نبودند همواره در معرض تزلزل بودند.

وی با یادآوری نحوه ورود مسعود رجوی به گروهک منافقین اظهار کرد: در سال 46 این فرد توسط شخصی به نام روحانی به تشکیلات معرفی و همراه تیمی در مناطق مرزی شروع به جمع‌آوری سلاح کرد تا اینکه توسط ساواک دستگیر شد.

عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه بیشتر اعضای سازمان دستگیر و اعدام شدند علت نجات رجوی از این مجازات را همکاری وی با ساواک در افشای اطلاعات سازمان و محل اختفای سایر اعضا عنوان کرد.

مرادی با اشاره به اینکه در نهایت حکم اعدام رجوی به حبس ابد تبدیل شد، اظهار کرد: در 22 بهمن 57 و با پیروزی انقلاب سرکرده منافقین همراه با سایر زندانی‌ها آزاد شد.

وی با بیان اینکه رجوی به دلیل گرایشات فرقه‌ای و خودخواهی ادعای رهبری را در همه جا دارد خاطرنشان کرد: رجوی در 30 خرداد سال 60 با مخالفت مسلحانه مرزبندی خود را با انقلاب نشان داد.

عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بیشترین خطرات گروهک منافقین از چه راه‌هایی متوجه شهروندان ایرانی است گفت: مسئله نخست آنها تعیین تکلیف وضعیت خودشان است، اما به دلیل آنکه دست آنها از فضای حقیقی کشور قطع شده است در نتیجه تمرکز خود را روی فضای مجازی گذاشته‌اند.

مرادی با بیان فعالیت گسترده منافقین در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اخیر در ایران اظهار کرد: اگر چه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند اما همچنان بدون پرچم و بی‌هویت به دنبال جذب نیرو هستند.

وی محل اصلی جذب نیرو توسط آنها را اماکن علمی و دانشگاهی عنوان کرد و افزود: قشر روشنفکر به دلیلی برخورداری از روحیه کنجکاو و تحلیلگر همواره در معرض تهدید این سازمان قرار دارد.

عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین با تأکید بر تبحر منافقین در استفاده از نقاط ضعف افراد خاطر نشان کرد: این گروهک با نام خبرنگار، سازمان خیریه و بشردوست ورود کرده و کاربرهای فضای مجازی را شکار می‌کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: چنانچه فرد فریب‌خورده متوجه شود که در حال جاسوسی برای منافقین است توسط آنها مورد تهدید قرار گرفته و به او اعلام می‌کنند که اطلاعات وی را افشا خواهند کرد.

وی در پایان از تمامی اقشار بویژه جوانان و دانشگاهیان خواست تا با رصد دقیق فضای مجازی از افتادن در دام منافقین در امان بمانند.

انتهای پیام/79012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول