اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش اساتید و دانشجویی صورت می‌گیرد

اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشجویی و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد.

اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف بهره‌برداری مطلوب و شایسته جوانان و دانشجویان از ایام نورانی و پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان در دو مقطع دانشجویی و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی سه درس ارائه می‌شود که هر دانشجویی می‌تواند دو درس را انتخاب و در نهایت چهار واحد را گذرانیده و از مزایای این طرح استفاده کند. 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه کلاس‌ها از صبح تا ظهر در زمینه متون اسلامی، اخلاق اسلامی و تاریخ تمدن برگزار و در ادامه برنامه تلاوت قرآن و نماز جماعت اجرا می‌شود گفت: به دلیل فراهم نشدن خوابگاه دانشجویی، دانشجویانی می‌توانند در طرح ضیافت اندیشه شرکت کنند که ساکن شهرستان کاشان باشند.

شاه‌فضل در ادامه با اشاره به استقبال اساتید در طرح ضیافت اندیشه اساتید بیان داشت: تاکنون 90 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق به ثبت نام در طرح ضیافت اندیشه شده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: ثبت‌نام از اساتید دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دارد و در صورت تمایل اساتید دیگر دانشگاه‌های شهرستان کاشان نیز می‌توانند در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه علوم پزشکی کاشان شرکت کنند.

این مسئول با بیان این که طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود ابراز داشت: بعد از گذراندن  36 ساعت آموزشی برای شرکت‌کنندگان این طرح گواهی‌نامه صادر می‌شود تا اساتید بتوانند برای ارتقای طرح فرهنگی از آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، اندیشه سیاسی اسلام و اخلاق حرفه‌ای از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

شاه‌فضل با اشاره به استقبال گسترده اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان از طرح ضیافت اندیشه در سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته 170 نفر اساتید دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه ثبت‌نام کردند که از این تعداد 120 نفر در طرح شرکت کردند و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود 120 نفر از اساتید دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه حضور داشته باشند.

وی در خصوص مدت زمان اجرای طرح ضیافت اندیشه نیز متذکر شد: دوره‌های طرح ضیافت اندیشه دانشجویی 15 روز و دوره‌های اساتید 10 روزه است. 

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول