اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم:

طرح ضیافت اندیشه منافع ارزشمندی برای جامعه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: برگزاری طرح‌های ضیافت اندیشه دانشجویی منافع بسیار ارزشمندی برای جامعه دارد.

طرح ضیافت اندیشه منافع ارزشمندی برای جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم غلامعلی قاسمی در همایش افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه‌های قم که در تالار مفید دانشگاه قم برگزار شد اظهار کرد: امروز در ضیافت و اندیشه ناب اسلامی هستیم که اعتبار، ارزش، حجیت و جاذبه آن در میوه‌های پر ارزشی بوده که در طول تاریخ مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه سردمداران شجره طیبه ضیافت اندیشه و ناب اسلامی ائمه معصومین(ع) هستند تصریح کرد: انسان‌ها همان‌گونه که به طعام مادی اهمیت می‌دهند، باید از غذای معنوی و دینی هم در راستای تغذیه روحی استفاده داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به اینکه برگزاری طرح‌های ضیافت اندیشه دانشجویی منافع بسیار ارزشمندی برای جامعه دارد خاطر نشان کرد: این گونه آموزش‌ها و مباحثات، سفره پربرکتی برای زندگی دنیوی و زندگی اخروی است.

قاسمی با تاکید بر اینکه استقامت و پایداری رزمندگان در دفاع مقدس حاصل اندیشه‌های اسلامی بود اظهار کرد: سفره ضیافت اندیشه، سفره الهی و سرمایه اهل بیت(ع)، سرمایه آینده جوانان است و برگزاری این طرح موجب افزایش قدرت روحی جوانان می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول