اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

تفکرات مادی زن را به آرامش نمی‌رساند

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران به شعارهای که غربی‌ها برای به آرامش رساندن زن در جامعه مطرح می‌کنند اشاره کرد و گفت: تفکرات مادی زن را به آرامش نمی‌رساند.

تفکرات مادی زن را به آرامش نمی‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین پیش از صبح امروز در همایش حجاب گوهر ناب که با هدف گسترش فرهنگ حجاب در ادارات استان مازندران با هماهنگی ستاد احیا و امر به معروف در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: برای پذیرش حجاب ابتدا باید خدا را خوب بشناسیم.

وی با اشاره به خلقت چندین غریزه توسط خداوند در نهاد انسان بیان داشت: هر غریزه اگر کنترل نشود انسان را دچار خسران می‌کند و افراط و تفریط هر دو برای غرایز انسان مضر است و برای آرامش در زندگی باید غرایض تحت کنترل انسان قرار گیرند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران در ادامه به برگزاری جلسات مناسب برای احیای فرهنگ عفاف و حجاب در کشور اشاره کرد و گفت: جلسات برگزاری حجاب و عفاف زمانی اثرگذار است که ما به طور کامل خدا را بشناسیم تا زمانی که که خدا را نشناسیم برگزاری جلسات عفاف و حجاب بدون فایده است.

وی در ادامه به شعارهای که غربی‌ها برای به آرامش رساندن زن در جامعه مطرح می‌کنند بیان داشت: چطور مدعیانی که دارای تفکرات مادی است می‌تواند زن را به آرامش برساند.

شرف‌الدین در ادامه با اشاره به انحرافی جنسی که زنان غربی در حال حاضر با آن مواجه هستند، بیان داشت: مدعیان تساوی آزادی حقوق زن و مرد در غرب در حال حاضر با پدیده باردار شدن دختران 10 تا 12 ساله‌شان مواجه هست و برای جلوگیری از آسیب‌های بارداری در سنین پایین اقدام به احداث کلینک مراقبت‌های بارداری در کنار مدارس راهنمایی کردند.

وی در ادامه به دستورالعملی که اسلام برای داشتن فرزند سالمی که از گزند حوادث در زندگی دور باشد اشاره کرد و گفت: برای داشتن فرزند سالم رعایت مسائلی که اسلام در قرآن به آن تاکید دارد الزامی است.

شرف‌الدین ادامه داد: زندگی ما رانندگی به سمت بهشت هدایت می‌کند و قوانین مقصد رسیدن به بهشت در قرآن آمده است.

وی با اشاره به بروز پدیده طلاق در جامعه فعلی ما گفت: عامل طلاق‌های که در حال حاضر در جامعه در حال وقوع است به خاطر اشتباه رفتن راه بود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول